کلیپ تولد سام درخشانی(2)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

سام درخشانی: یادداشت شلوارکی مهراب، 20:30 را تحریک کرد!

در قسمت اول گزارش جشن تولد سام درخشانی، دیدیم که بازیگر پرطرفدار سینما و تلویزیون ایران شمع 38 سالگی اش را فوت کرد و از بزرگ ترین آرزوی زندگی اش در این فصل تازه از زندگی اش پرده برداشت. اما تی وی پلاس شما را دعوت می کند قسمت دوم این گزارش پر انرژی و مهیج را حتما ببینید، چراکه سام درخشانی برای اولین بار و رو به دوربین تی وی پلاس از حواشی عجیب سفر هنرمندان به جام جهانی برزیل صحبت کرد و از اخبار پربیننده 20:30 به خاطر پخش گزارش های تند علیه هنرمندان حسابی انتقاد کرد. در قسمت های سوم و چهارم این گزارش قطعا حرف های جذاب تری از زبان بازیگر سریال پژمان خواهید شنید.

قسمت دوم ویدیو تولد اقاااااااااسااااااااااااااام از ادرس زیر ببینید

www.ritmezendegi.com/index.php

ادرس قسمت اول ویدیو تولد اقااااااااسااااااااام در رستوران خونه

کلیپ تولد سام درخشانی

---------------------------------------------

لطفاااااااا توی سایت tvplusروی گزینه پسند کلیک کنید امار بره بالا

امضا فرمانده رها



نظرات شما عزیزان:

نیکا
ساعت23:06---5 مرداد 1393
راستی اینو یادم رفت بگم
شبکه ای فیلم ساعت 9:30 شب و 1:30ظهر پژمان رو نشون میده
فکر کنم قسمت 3 باشه
من نمیدونستم گفتم شاید شما هم ندونید
ببینید چقدر به فکرتون هستم :):):):):):):):):):)
پاسخ: دمت گرم ممنونم که گفتی عزیزم


نیکا
ساعت23:02---5 مرداد 1393
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااام
این آخرین نظری هست که دارم میدم
میخواهیم بریم مسافرت
امیدوارم اونجاکه هستیم اقااااااااااااااااااااا
رو نیارند تو برنامه هاشون چون من نمیتونم ببنم
دلم برای همتون تنگ میشه
دوستدار شما نیکا
پاسخ: خیلی بهتون خوش بگذره عزیزممممممممممممم


مرضیه_682
ساعت18:28---5 مرداد 1393
سلام رهاجونم
وااااااااااااااااای مقسی رهایی دست گلت درد نکنهههههههههه فدات بشمممممممم خیلی خیلی خوشحالم کردی گلم
سلام مرضیه جونم خواهش میکنم عزیزم


نیکا
ساعت17:21---5 مرداد 1393
افرین رهایی بهت تبریک میگم
خیلی ممنونم عزیزمممممممم

پاسخ: سلام نیکاجان خواهش میکنم ازت


مهلا (بانو)
ساعت13:07---5 مرداد 1393
وای مرسی رهایییی چقدر زد قسمت دومش اومد
پاسخ: خواهش بانو جوووووووونم


سمیرا
ساعت11:16---5 مرداد 1393
وااای رها ماشالا
چقدر آپ
مرررررررررررررررررررسی ...عالی
پاسخ: خواهش میکنم سمیرا جوووووووونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها