کلیپ تولد سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

 

سام درخشانی: فقط دارم تحمل می کنم

اینجا خونه ی یک بازیگر است، البته نه خونه ی شخصی اش، بلکه این نام رستوران تازه تاسیس سام درخشانی است که خیلی بی سروصدا این روزها در کنار بازیگری اش، مدیریت آن را تجربه می کند. فضایی گرم، صمیمی و پر از انرژی. شب گذشته جای همه تی وی پلاسی ها خالی بود؛ سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران 38 ساله شد و ما در تحریریه تی وی پلاس تصمیم گرفتیم غافلگیرش کنیم. برای همین هم یک دورهمی ساده و کوچک در رستورانش که مثل خودش باصفاست ترتیب دادیم و به جای همه طرفداران این بازیگر محبوب به او تبریک گفتیم و پای صحبت هایش نشستیم. سام درخشانی در این گفتگو از بزرگ ترین آرزوی زندگی اش در شب تولدش پرده برداشت و از حواشی عجیب سفر هنرمندان به برزیل گفت و همچنین برای اولین بار جلوی دوربین تی وی پلاس گفت که چرا رستوران «خونه» را افتتاح کرده است. قسمت اول این جشن صمیمی را همین الان در تی وی پلاس ببینید.

روی لینک زیر کلیک کنید لطفاااااااااا و فیلم ببینید

www.ritmezendegi.com/index.php

رها=بچه ها دانلود کنید ویدیو ببینید انلاین هی قطع و وصل میشه

بعدم لطفااااااا قسمت پایین روی گزینه پسندیدم کلیک کنید امار بره بالاتر

یکجایی هم برای ارسال پیام داره کامنت بزارید تشکرکنید و بگید قسمت بعدی زودتر بزارن

امضا فرمانده رها



نظرات شما عزیزان:

نگین حیدری
ساعت11:06---3 مهر 1393
سلام عزیزم خییییییییییلی دوست دارم اینو بدون که همیشه به فکرت هستم
عااااااااااااااااااااااااااا اااااااااشقتم
پاسخ: خوش اومدی عزیزم


Haniyeh
ساعت17:50---3 شهريور 1393
Salam yani vaghe an Dari tahamol mekonind
Bavaram namisheh akheah chera
Motasifam yani hich kas peda namisheh ke
Javab bedeh
Medonastam kare keyeh belakhareh fahmidam kare keyeh areh khodasheh kare Elhacharkhandeh has areh khodasheh avazi
Khili khob shaki nasho khob baba ye hads bod sar mezanam behet felan khodahafez
پاسخ: ببخشید من متوجه نشدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟


حلیا
ساعت13:04---4 مرداد 1393
وااااای رهایی دستت درد نکنه خیلی خوب بود ولی چرا دانلود نمیشه
پاسخ: چرا عزیزم دانلود میشه کارای زیر انجام بده اول روی این لینک که دادم کلیک کن صفحه جدید که اومد روی دریافت فایل کلیک کن بعد بزن اوپن نیو تپ!!!!!!!بعد ازاون بخش قرمزها روی ام پی 4 راست کلیک کن بزن سیو لینک از


نیکا
ساعت1:36---4 مرداد 1393
چرا دانلود نمیشه
اقااااااااااااااااا سام رو اورده بودند شبهای شیدایی ولی من ندیدم
مرسی رهایی
ایشالاه سال بعد ما پیش اقاااااسااااااام
باشیم
اقااااااااااااساااااااااااام
پاسخ: منم شبهای شیدایی ندیدممممممممم...دانلود میشه عزیزم دوباره امتحان کن روی دریافت فایل کلیک کن بعد بزن اوپن نیو تپ!!!!!!!بعد ازاون بخش قرمزها روی ام پی 4 راست کلیک کن بزن سیو لینک از!!!!!!!!


شادی
ساعت22:01---3 مرداد 1393
میسی رها جون عجیجم !!
پاسخ: تونستی دانلودکنی شادی جوووووونم؟


شادی
ساعت21:53---3 مرداد 1393
منم ندیدم رها ججون :باز نشد هر کاری کردم !!میگه :لینک مطلب تغییر کرده و ی همچین چیزی !!تازه نظرات وب سحر جون هم واس من باز نشد !!!کلاا آویزون !!
پاسخ: من خودم دانلود فرمودم شادی جوووووووووونم غلط کرده لینکش عوض شده!خخخخخخخخبه سحری میگویم


سمیرا
ساعت20:19---3 مرداد 1393
مرررررررررررسی فرمانده
عالی بود


مهدیس
ساعت19:49---3 مرداد 1393
من دانلود کردم اما برنامه دیروز نتوستم

ضبطش کنم فرمانده رها اگه سایتی

می شناسی که بتونم دانلودش کنم

ممنون میشم دیدم ولی سیر نمیشم
پاسخ: سلام مهدیس جان اگه پیداکنم حتما میزارم وبمممممممم


مهلا (بانو)
ساعت18:20---3 مرداد 1393
رها من نمیتونم دانلود کنم لفطا توضیح بده چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: مهلاجان من زدم روی گزینه دریافت فایل!!!!!!!!!!!تو ساعات رایگانی بود خیلیم حال داد!!!!!!!
پاسخ: روی دریافت فایل کلیک کن بعد بزن اوپن نیو تپ!!!!!!!بعد ازاون بخش قرمزها روی ام پی 4 راست کلیک کن بزن سیو لینک از!!!!!!!!


مرضیه_682
ساعت17:25---3 مرداد 1393
سلام رهاجونم
واااااااااای رهایی بالآخره موفق شدم هم برنامه دیشب رو دیدم و هم تونستم این مصاحبه رو دانلود کنمهووووووووووورا خیلی خوشحالم
خیـــــــــــــــــــلی زیاااااااااااد
پاسخ: خداروشکر عزیزممممممممممممم


مهلا (بانو)
ساعت12:53---3 مرداد 1393
رهااااااااااااااااااااااااااا بزرگترین ارزوش چیه ؟؟؟؟؟؟

ازدواج بابانو عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخ شتر در خواب بیند پنبه دانه خخخخخخ

این تی وی پلاسی ها کین دیگه ؟؟؟؟؟؟
میشه لفطا توضیح بفرمایین فرمانده رها ؟؟؟؟

بانو به شما امر میکنه
پاسخ: باااااااااااانو رهاااااااااا به فداتون این تیوی پلاسی ها اولین تلویزیون اینترنتی ایران میباشند!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها