سام درخشانی و خانم کوچولو
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

عکس با تشکر از گلناز جان

اینم ادرس جدید پیجش

samderakhshani_fans_golnaz

دقت کردین اقاااااااااساااااااااااااااام در همه عکسهایی که با طرفداراشون میگیرن یک چیزی دستشون هست

از بستنی اب معدنی بگیر تا موبایل........

اگه خوب دقت کنید زنجیرشونم مثل همیشه گردنشونه!!!!

اقااااااااااااافقط اقاااااااااااااساااااااااااااااام

پستهای زیر را هم ببینید لطفا کلیک کنید

سام درخشانی و طرفدارش وسط اتوبان

سام درخشانی 18فروردین درحال تمرین تنیس

درخشانی و جمشیدی خواب الود

-----------------------------------------------------

دوستای گلم لطفا اگه عکسها وبهای خودتون میزارید لطفاااااا با ذکر منبع

منظورم اسم وب من نیست منظورم اسم وب و یا پیج دوستامه که زحمت این عکسها کشیدن

 



نظرات شما عزیزان:

گلناز
ساعت22:20---29 فروردين 1393

من پیتزا با دوغ میخوام
پاسخ: خخخخخخ منم غذای مخصوص مدیدریت رستوران سفارش میدمزبان درازی



گلناز
ساعت21:18---29 فروردين 1393

اخیش رها من خیلی وقت بود نمیتونستم تو وبت نظر بذارم ایشالا یه روز همگی با هم بریم گپ
پاسخ: عزیزمممم.....اخی حالا گپ چی سفرش بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟زبان درازیخنده



سمیرا
ساعت9:05---29 فروردين 1393

به جان خودم من فقط چندسال از دخترکوچولو بزرگ ترم ولی.........................


کلا این چند روز حالم بده حوصله ندارم


مررررررررررررررررسی
پاسخ:
عزیزم چرااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ: من از طرفت کامنت گذاشتم ولی متوجه نشدم بگم کجا باید یادشون بیاد تا دوباره براشون بگم(همون که پرند تو مراسم تقدر پزمان اسم شما به اقا سام گفته بود اینو بگم یادشونه یا نه؟)

زبان درازی



مبینا
ساعت18:58---28 فروردين 1393
وای مررررررررسیییی رها جونم

فدات شم مرررسییییییییییی

مخلصتیم
پاسخ: عزیزمییییییییییی


مبینا
ساعت18:42---28 فروردين 1393
وای من بالاخره اومدم اینجا چند وقته نیومدم

خخ اره رها راس میگی

من که شانس ندارم چی می شد اون کنار داداش من وایسادده بودم وای من بابام وقتی منو برد اونجا که داداش رفته بود هند
پاسخ: اخی عزیزممممممممممم.............مبینا کانال دو امروز اقااااااااااااسااااااااااااااام میان


مرضیه
ساعت17:28---28 فروردين 1393
ای جووووووووووونم مقسی رهااااایی

وااااااااااااااای که چقده این عکسه خوشمله

فداااااااااااای رهاجوووووووونم



آقا فقط "آقاااااااااااااسااااااااااااا ااام"
پاسخ: خواهش میشود مرضیه جونم


سحر
ساعت17:13---28 فروردين 1393
موافقم رها جوووون شدید .

اوا ترسیدم رها وقتی رفتم وب سحر عصبانیتت رو دیدم .

چقدر دلم برا وبت تنگ شده بود .



ممنووووووووووووووووووووووووو ون
پاسخ: عزیزم پس چرا نمیومدی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها