سام درخشانی و طرفدارش وسط اتوبان
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقااااااااااااااسااااااااااااااااااام دوست داشتنی و طرفدارشون

عکس پیج samderakhshani_fanpage



نظرات شما عزیزان:

رزا
ساعت20:27---26 فروردين 1393
هرچی فکر کردم برای معراجی ها نقدی بهتر از این پیدا نکردم:

"معراجی ها ارزش معراجی شدن عوامل پشت صحنه را نداشت"
پاسخ: عزیزم خیلی جمله قشنگیه!!!!!!یک چیزی کوتاه بنویس بزارم وب.........درمورد خط ویزه چی؟؟؟؟؟


رزا
ساعت18:52---23 فروردين 1393
یکی از دوستام که رفته سینما همه رو دیده. گفت اول خط ویژه بعد چ بعد طبقه حساس بعد معراجی ها. باور کن زود به زود میام. فقط نظر نمیزارم.
پاسخ: اخی عزیزمممممممم میسی که همیشه میای...........اگه واسه معراجیا نقد داری بده بزارم وب درسته اسمش عوض کردم اما دوست دارم مطالبش متنوع باشه اخه الان خودم اصلا وقت گشتن تو نت ندالم عزیزمممممممممممممم.......چ که باید عالی باشه من که عاشق حاتمی کیام


رزا
ساعت14:21---23 فروردين 1393
آره خودمم. من خط ویژه و معراجی ها رو دیدم. واقعا معراجی ها بی معنی بود. از ده نمکی انتظار نداشتم. اما خط ویژه واقعا عالی بود.
پاسخ:
عزیزم نشناختمت اخه همیشه فامیلم مینوشتی...........تعریف خط ویزه خیلی شنیدم فکرکنم چ هم باید فیلم خوبی باشه

پاسخ: اخه معراجی ها نسبت به کارای قبلی ده نمکی بازیگراش بدتر بودن بنظرم...........من که غیر اقای عبدی هیچ کدوم دوست نداشتم!!!!!!!!!!راستی رزا دیربدیر نیا دلم تنگ میشه خوب


رزا
ساعت19:18---22 فروردين 1393
فیلم های روی پرده چی؟
پاسخ:
نه من متاسفانه ندیدم عزیزممممم........

پاسخ: شما رزا وطن پور هستید؟


شادی
ساعت17:13---21 فروردين 1393
خاکه عالم!!دُرُس شده کههههههه!!!!
پاسخ:
شادی جونم کامنت خصوصیتو عمومیش کنم عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ: چی درست شده عزیزدلممممممممم؟


شادی
ساعت17:12---21 فروردين 1393
اااااِوووووووااااااااااااااااا اااه ه ه ه ه!!!!
پاسخ: ببخشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟


رزا
ساعت16:16---21 فروردين 1393
سلام. نظرت راجع به سریال های نوروزی و فیلم های روی پرده سینما چی بود؟
پاسخ: سلام همشون خیلی بد بودن.........من فقط کلاه قرمزی دوست داشتم.......


مرضیه
ساعت0:19---21 فروردين 1393
سلااااام رهاجوووووووووونممرسییییییییی فدات بشم با این عکسای خوشملی که میزاری

آقا فقط" آقااااااااااسااااااااام"قربووو وووووووونش برم
پاسخ: سلام عزیزمممممم..........خواهش میکنم گلم.......فقط اقاااااااااااسااااااااااااااااااام


نیلوفر
ساعت23:30---20 فروردين 1393
این چیه دست داداشی
پاسخ: بستنی......................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها