عکس سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس از پیچ نیلوفر جون برداشتم samdrakhshani

پست زیر رام کلیک کنید ببینید لطفااااااااااااااااااااا

سام سیاوش پگاه در اهواز

سام درخشانی و ارش برهانی



نظرات شما عزیزان:

رضوان
ساعت15:44---5 فروردين 1393
سلام برو بچ کسی ادرس ایمیل اقا سام و داره اگه داره برام بذاره نیاز دارم‌.
پاسخ: سلام عزیزم .به وبم خوش اومدی گلم.......من ایملشونو ندارم........ایشون یک صفحه اینستاگرام دارند سمت راست وبم ببین تو لینکهای روزانه ادرسشو گذاشتم.........باید نرم افزار اینستاگرام روی گوشیت نصب کنی بعد میتونی عضو شی و برای اقای درخشانی کامنت بزاری


سحر
ساعت15:49---17 اسفند 1392
باز خوبه حداقل شما ها دیدید . هیچکس به من نگفت. تازه امروز فهمیدم .
پاسخ: من از تیوی فقط 5دقیقه اخرو دیدم از اینترنت بعدا دیدم


مرضیه
ساعت0:00---17 اسفند 1392
یعنی میشه؟خدا از زبونت بشنوه ایشالا که پیدا میکنی قربونت برم
پاسخ: اره بزودی لینک تماشای انلاینشو میزارم عزیزم حدود 15 دقیقه دیه


مرضیه
ساعت23:55---16 اسفند 1392
باید یه جوری به سام بگیم هروقت خواست بره برنامه ای تو tvقبلش یه ندا بهمون بده خو گناه داریم ما
پاسخ: منو یکی دوتا از بچه ها تو اینستا بهشون گفتیممممممممممم نگران نباش بالخره پیدامیکنم این برنامه رو


مرضیه
ساعت23:47---16 اسفند 1392
من که اصلا نمیدونستم یهویی نگام افتاد به گوشیم دیدم دوستم بهم گفت بزن کانال 1 واااااااااااااای که دارم دق میکنم کاش زودتر گوشیمو میدیدم
پاسخ: هیچی بدتر از این نیست تا برنامه شروع شد مجریه گفت سلام من خاموش کردم جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ


مرضیه
ساعت23:05---16 اسفند 1392
واااااااااااااای رهااااااااایی منم فقط چند دقیقشو دیدم البته بازم خداروهزار مرتبه شکر به همونشم قانعم دیدن سام جووووووونیم حتی واسه 1 صدم ثانیه هم یه دنیا می ارزه دیگه چی برسه به چند دقیقهولی کاشکی میشد از اولش دیده بودم رها توروخدا اگه تونستی گیرش بیار
پاسخ: هرچی میگردم پیدانمیشه ولی همه سعیمو میکنم دلم میخاد جیغغغغغغغغغغغغغغغ بزنم اخه تاشروع شد من تیوی خاموش کردممممممممممم


گلسا
ساعت20:49---16 اسفند 1392
هه!!!!بیخیال تموم شد!!!!
پاسخ: گلسااااااااااا فقط 5 دقیق دیدم


نیلوفر
ساعت20:42---16 اسفند 1392
اره منم به اخرش رسیدم ولی همونم نعمته رها تو دیدی
پاسخ: نه اعصابم خورده فقط 5دقیقشو دیدمممممم


گلسا
ساعت20:40---16 اسفند 1392
الان آقا سام دقایق پایانی برنامه...شبکه یک

نیلوفر
ساعت18:27---16 اسفند 1392
عکس باحالیه اقااااا خیلیییی قشنگ افتاده مثل همیشه
پاسخ: خخخ بله فقط اضافه وزن شدیدا مشخصه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها