سام سیاوش پگاه در اهواز
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 


92/12/15 اهواز

اقاااااااااااااااااساااااااااااااااااااااام و بقیه

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه جون
ساعت18:48---16 اسفند 1392
وسیعی اجی سلامممممممبالاخره خلاص شدم ازامتحانات

ممنونم
پاسخ: سلام عزیزم دلم خیلی برات تنگ شده بود


نیلوفر
ساعت18:24---16 اسفند 1392
رها مرسی که اینستای منم گذاشتی تو پیوند های روزانه
پاسخ: خواهش میشود عزیزمممم


نیلوفر
ساعت17:44---16 اسفند 1392
پس دیگه هیچی
پاسخ: خخخخخخخخخخخخ


سحر
ساعت17:02---16 اسفند 1392
اون جا چه خبر بوده که اون دختره ...... هست اما من نیستم؟؟؟؟؟؟

جا الهام خالیه . قیافش شکسته شده نسبت به قبلا (دایی طاها) .

به قول رها جووووووووونم : فقط و فقط آقاااااااااااااااا سااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام

ممنون رها جووووووووووووون
پاسخ: اییییییییش اینقدر ازش بدم میاد.............. اعصاب خورد کنه ...........جالبه بش میگن خوشگل!!!!!!!!!!!اییییییییییییش بخدا من دستوصورتم نشورم عکس بندازم ازاین خوشگلترم...........تومصاحباشم خدای ادعاست که من کاگردانی خوندم.........والااااااااا استعداد من از تو یکی خیلی بیشتر بوت اما خانوادم نزاشتن گفتن جای مناسبی برای دخترا نیست سینما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!کفرم درمیاد این تازه واردهای بیهنرو میبینمممممم بازیگرم باید حداقل روی اعصاب نباشه با بازیش.......من مثلا پرینازایزدیار دوست دارم اما از این بارون بدم میاد اساسا


سمیرا
ساعت16:29---16 اسفند 1392
سلام آبجی جونم

دلم که دیگه نگو خیلی تنگ شده بود

خیلی دوست داااااااااااااااااااااااااارم
پاسخ: سلام عزیزم دل رهاااااااااااااا هم برات تنگ شده بوت عچقمممممممممم..........مکه خوش گذشت عایا؟؟؟؟؟معلومه که خوش میگذره خوچ بحالت عسیسمممممممممم...........رهااااا هم ابجی سمرا دوست داله خیلی زیاد


نیلوفر
ساعت15:38---16 اسفند 1392
چرااا عکس جدید نمیزاری اینستات رها
پاسخ: سلام عزیزممممممممممم چون من نرم افزاراینستا روی گوشیم نتونستم بریزم این عکسها هم بهار همون اول که منو عضو کرد برام گذاشته............راستی به اقاااااااااااسااااااااااااام بگو بیان پیجتو ببینن و فالوت کنن


نیلوفر
ساعت12:13---16 اسفند 1392
رها منو فالو کن
پاسخ: فالوت کردمممممممم


مرضیه
ساعت12:00---16 اسفند 1392
ببخش رهاجووووووووونم انقد حالم گرفته ست یادم رفت سلام کنم

سلاااام عزیزمخوبی رهایی؟

راستی رها آوای باران رو دیدی؟از صبح بلند شدم دیدمش
پاسخ: سلااااام به روی ماهت......نه عزیزم من نگاه نمیکنم........از باران بیتا خیلی بدم میاد روی اعصابمن.........اقاااااااااسااااااااااااااام هم که اون سری دیدمشون


مرضیه
ساعت11:56---16 اسفند 1392
آخه چرا؟؟؟؟؟؟
کاش منم اونجا بوووووووووودم


شادی
ساعت1:38---16 اسفند 1392
‍‍‍‍‍‍////

////

////

ایناچیههههههههه ؟؟

موای "اسمشو نبر " ه!!!!!

خوب کیشیتم ؟؟؟؟؟؟؟

عرض کردم خدمتتون !!!نقاشیم خوبه دیگه !!!

چیههههههههههه ؟؟؟؟

موای شومارم میکشم آآآآآآآآآآآآ!!!

منم شیر نسکافه باخخخخاممم!!!
پاسخ: سلااااااااااااااااااااام شادی جون خوتمممممممممممم......بفرمایید شیر نسکافه خوتم درست فرموتممممممممم


مرضیه
ساعت0:56---16 اسفند 1392
رها جووووووونم به نظرت فردا برنامه ای دارن تو اهواز نشون میده tv؟
پاسخ: احتمال صددرصد برنامه دارن ولی تی وی فک نکنم نشون بده


مرضیه
ساعت0:10---16 اسفند 1392
آخ جووووووووووووووووووووووووووونم مرسی رهااااااااااااااااایی فدااااااااااااااااااات بشم عزیززززززززززززم که دوباره با این کار قشنگت باعث شدی من احساسمو تو وب قشنگت بیان کنم چون تو اینستا عضو نیستم

فدااااااااااات عزیزمکه انقده ماهی



ای جوووووووووونم به فداااااااااااااااااااااااااااا ای سام جوووووووووووووووووووووووونیم

که از همه ی اونا که کنارشن هزار هزار هزار برابر سرتره قربونش برمممممممممممممممم

از همه نظر چه ظاهرش چه اخلاقش چه پر طرفدار بودنش و مردمی بودنش

ممنووووووووونم رهااااااااااااااایی
پاسخ: خواهش عزیز دل رهااااااااااااااااااااااااااااااا......قوربونت برمممممممم


هیچکس
ساعت23:34---15 اسفند 1392
سلام دوست عزیزم موفق باشی اگه برات مشکلی نیست به بلاگ من هم سر بزن ممنون
پاسخ: سلام حتماااااااااا


نیلوفر
ساعت23:29---15 اسفند 1392
اخه خصوصی نکردم اگه حالا خوصی شده باشه باید چجوری برش دارم
پاسخ: نمیدونم ببین پانته آ بلده؟؟؟؟؟؟؟پیجت برام باز نمیشه نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نیلوفر
ساعت23:15---15 اسفند 1392
اینو اینستاشون دیدم خیلی باحاله به پانته آ گفتم بیاد بهت بگه صبر کن
پاسخ: برام گفت من رفتم فالوت کنم گفت requestمنم روش کلیک کردم ولی بازم باز نشد چرا خصوصی کردی پیجتو؟


پانته آ
ساعت23:10---15 اسفند 1392
داداش:

رها::
پاسخ اواااااااااااااااااا میسی از طرف خوتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها