سام و پژمان 29ابان92
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

تعداد عکسها زیاده لطفاااااااااا یکمی صبر کنید تا همشون باز بشن براتون

ایشالااااااااااااااااااااا همیشه شاد باشید اقای ساااااااااااااااااااااام

عکسهای نقد سریال پژمان درفرهنگسرای ارسباران29اذر92

 اقای سااااااااااااااام و اقاااااااااای پژمان

با تشکراز سپیده جون و سحر جون

لطفااااااااا پست زیر راهم بخونید

کلیک کنید

سام درخشانی30ابان92

سام درخشانی1اذر92



نظرات شما عزیزان:

تابنده
ساعت17:54---7 بهمن 1392
پژمان رو نگاه کن اییییییییشششششششششش
پاسخ: خخخخخخخخ سلام خوش اومدین به وبممم


پانته آ
ساعت21:42---30 آبان 1392
رهاااااااااااااااااااااااااااا ااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بدون شوخی :واقعا؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

راس میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

نوموخواااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اااااااااااااااااااووووووووو ووووووجججججججججیی

موکوشمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتت!!!!!!!

نه دیگه دوستان کسی رفت دربار به عالیجناب بگه هرکی ولی اوجی نههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خواااااااااااااهش میکنم عالیجنااااااااااااااااااب!

من سکته میکنم ها دربار بی مباشراصلا نداریم تو تاریخ!!!!

خواهش موکولم!!!!!

مباشر سکته میزند...

منو ندیدید حلالم کنید!!!!



یه نکته مهم:

این اوجی کارو زندگی نداره آیا؟؟؟؟؟؟؟

این اوجی رفته رو مخم بد جوررررررررر!

هر کی میاد با من بریم دم خانه مدیربرنامه های کشور اعتصاب کنیم !!!


پاسخ: یکی نیست بگه ااااااااااااااااااااوجی رضااااااااااااایزدانی کوجاااااااااااااست؟ااااااااقایزدانی بیا مدیر برنامتو ببر با خودت!!!!!!!!!!!!!


پانته آ مباشر
ساعت19:41---30 آبان 1392
مهلا بانو زهراجلاد رو ندیدی آیا؟

زووووووووووووووود صداش کن بیاد اوجیو پجمانو یه جلسه ای باهاشون بزاره

رهااااااااااااااااا اینا اجازه داخل شدن به دربارو از کی گرفتن؟ من که چیزی ابلاغ نکردمممممم


پاسخ: والااااااااااااااااا این ااااااااااااااااوجی تو ده راه نمیدادن سراغ کدخداااااااااااااااااااااامیگرفت خخخخخخخخخخ زهرا جلااااااااااد یک مدتیه تشریف ندارن بعضیااااااااااا دور برداشتند خخخخخخخخخ ااااااااااااوجی رسماااااااااااشد مدیر برنامه اقااااااااااااااااسااااااااااااام


مهلا (بانو)
ساعت19:32---30 آبان 1392
وایییییییییییییییییییییییییی رهاااااااااااااااااااااا



این دفعه دلم میخاد پژمانو خفه کنم نیگا سام چه جوری بغلش کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نههههههههههههههههههههه توس ندارررررررررررم
پاسخ: رهااااااااااااااااااااااا به فدااااااااااااااااای باااااااااااااااااااانو پجمانو بیخیال شین ااااااااااااااااااااوجی بغل اقاااااااااااااااااااساااااااااااااااااااام دیدین ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پانته آ
ساعت16:29---30 آبان 1392
پجماااااااااااااااااااااان!!!

پاشو برو اونور جای منو اشغال کردی !!!!

زود باش ببینم !! کلا اونجا جای منه مخصوصا3

اِهههههههههههههه




پاسخ: خوش بحال پجمان


بهاره
ساعت15:56---30 آبان 1392
سلام ببین این عشق من چه خوشجل شده




پاسخ: سلام بهاره جون


مهرنوش
ساعت8:02---30 آبان 1392
سلاااااااام رهااااا جونم



دلم برات تنگ شده بود

اپت خیلی خوب بود مررررسی



راستی امروز تیم ستارگان سینما(جام مسافر) بازی داره یا نه؟؟؟؟؟؟
پاسخ: سلام عزیزم ببخشید خونه نبودم نمیدونم منم دلم واست تنگ شده خیلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها