سام درخشانی30ابان92
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

تعداد عکسهاااااااا زیاده لطفاااااااااااا یکمی صبر کنید تا همه عکسها باز بشوند

سام درخشانی، بازیگر سریال پژمان

اقای ساااااااااااااااام چقدر مهربون و مردمی هستند

بازم علی اوجی مدیر برنامه اقای یزدانی پهلو اقای ساااااااااااااام

سام درخشانی با گریم اوای باران در فرهنگسرای ارسباران

نشست سریال پژمان

لطفا پست زیر را هم بخونید

کلیک کنید

سام و پژمان 29ابان92

سام درخشانی1اذر92



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت21:48---13 دی 1392
سلام رها جووووونم خوبي گلم من تازه وبلاگ خوشملتو پيداكردم خعلي وبلاگت باهاله منم سام درخشاني رو دووووووووووووووووس دارم خعلي جيگره قيافش خعلي به بامزس دوسش دارم

راستي ميدوني بازيگره نقشه جاويد تو آواي باران كيه .....؟؟؟؟
پاسخ: سلاااااااااااااااااااام ندااااااااااااااااجون خیلی خوش اومدی عزیز دلم نه نمیشناسمش


پانته آ
ساعت19:37---30 آبان 1392
ممنووووون
پاسخ: خواااااااااااااااااااااهش عزیزم


مهلا (بانو)
ساعت19:34---30 آبان 1392
رهااااا جونننننننننننننم به اون دخترای پررو بگو از دور برم عچقم برن کنااااااااااااااااااااااااار



میزنم له اشون میکنم هااااااااااااااااااااا
پاسخ: بااااااااااااااااااااااانو مهلاااااااااااااااا اطاعت میشود ولی توجه بفرمااایید اوجی و پزمانو نزاشتم بیان پهلو اقااااااااا خخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها