شعر
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

تومرا میفهمی

من تورا میخواهم

وهمین ساده ترین قصه یک انسان است

تو مرا میخوانی

من تورا ناب ترین شعر زمان میدانم

و تو هم میدانی تا ابد در دل من میمانی



نظرات شما عزیزان:

شكيلا
ساعت16:51---19 تير 1392
رها تو محشـــــــــــــــــــري ....
پاسخ: ممنون شکیلا صد تا بوس


نفس
ساعت22:19---17 تير 1392
تو این رو از خودت نوشتی یا از جایی کپی کردی؟
پاسخ:سلام نفس جون شعرها جایی خواندم یا خوشم اومده میزارم تو وبم اما نقد فیلمها و یادداشتهایی که مثلا برای هر بازیگر است خودم مینویسم میشه بگی بغیر از شعر بقیه همه نوشته های خودم است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها