برکه دختر سام درخشانی!!
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

https://igcdn-photos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t51.2885-15/11296856_395152664009110_1458327470_n.jpg

اقااااساااام درخشانی این پست گذاشتند اینستاگرامشون و نوشتند

با نفس بازغی و نیازدیرباز جای برکه درخشانی خالیه

رها=فکرکنم اقای درخشانی شوخی کردن گفتند برکه...منظورشون فقط این بوده که دوست دارن دختر دارشن

نه اینکه واقعا اسم دخترشون برکه میخان بزارن

-------------------------------------------------------------

ریحانه جان و محدثه جان اقای درخشانی نامه های شما در اینستاگرام در پیج من لایک زدن

حدیثه جان نامه شما روهم بزدوی میزارم اینستاگرامم پیگیر وب باش خبر لایکش بهت بدم عزیزم

---------------------------------------------------------

بچه ها چندروزی کامپیوتر ندارم نمیتونم وب اپ کنم از طریق لینک زیر عکسهای جدید بینید

instagram.com/samderakhshani1354bestactor/

-------------------------------------------------------

پست زیر رو هم ببینید




نظرات شما عزیزان:

ريحانه
ساعت16:01---6 خرداد 1394
در مسير باد بمان تا بوى مهربانى ات تسخير کند اين شهر را لبخند بزن تنور دلت گرم

حدیثه
ساعت18:43---5 خرداد 1394
سلام رها جون ممنونم که ناممو تو اینستات گذاشتی امروز از طریق وبت رفتم دیدم اولین لایک وآقا سام گذاشته بودن بازم نامه مینویسم بازم ممنونم ازت و برات آرزوی موفقیت میکنم گلم
پاسخ:خواهش میکنم عزیزم،،بله نامتولایک زدن گلم


محدثه(mydream)
ساعت8:17---5 خرداد 1394
پسرم خوبه ولی من حس میکنم سام دخمل دوس داره
پاسخ:وای من خیلی دوست دارم.کوچولوشون پسر باشه درآینده


محدثه(mydream)
ساعت7:47---4 خرداد 1394
باشه عزیزم پس بهت خوش بگذره لحظات خوبی داشته باشی
پاسخ:تشکر


شادی
ساعت0:02---4 خرداد 1394
عییی ججونم !!ففففدایییییی دارین سه تتتا تونم !!عیییییی باباااااا من بد بخخ هم هوینجوری رابرا عممه میشم !!!من ؟؟عمه ججون برکه خانوم جیگگر ممن !! کسی نمیدونه روز عمه چ روزیه ؟؟؟خخخخخ
مهلا بانو جان کوجایین ؟؟چ نشستین ک عالیجناب بدون مشورت ماها اسم دخملشون و هم انتخاب کردند !!
یک ککککلام : ساشا !!!تمااااااام!!خخخخخخخ
پاسخ:کوچولوی آینده آقاااااساااام باید پسر بشه یک پسرکوجولو توپولوموپولو.ناز چش رنگی ایشالا


محدثه(mydream)
ساعت9:56---3 خرداد 1394
بین نیازونفس جای دخملش خالییهههه
پاسخ:واقعاااا،،ولی من دوست دارم نینی اقاسام پسرباشه


محدثه(mydream)
ساعت9:52---3 خرداد 1394
راستی رهایی عکس لایک کردن نامه هامونونمیزاری وب که این همه ادمی که به وبت سرمیزنن مهربونیه ساموببینن؟؟؟؟؟
پاسخ:باشه عزیزم ازمسافرت برگردم حتما گلم


حدیثه
ساعت1:34---3 خرداد 1394
رها جان ممنون از زحماتی که برای وب میکشی راستی این عکس عالی بود برای تو و اقا سام آرزوی موفقیت دارم
پاسخ:ممنون عزیزم،،،نامتو هم گذاشتم اینستا اقای درخشانی لایک زدن و خوندنش


سوما
ساعت17:14---2 خرداد 1394
سلام رها جون منم ىکى از عضو هاى ماى استارم وبت خىلى قشنگ(همچنىن عاشق اقا سام) خوشحال مىشم از اىن به بعد جاىى پىش شما داشته باشم و ى سوال داشتم اىنکه وب ماى استار چند وقته پست نمىذاره و خبرى نىس اگه شما چىزى مىدونىن بگىد
پاسخ:خیلی خوش آمدی سوما جان،،،خوشحال میشم بهمون مرتب سربزنی،،،بله وب مای استار چندوقته مشکل پیداکرده،،به زودی ایشالا درست میشه مشکل متعلق به بلاگفا هست ایشالازود درست میشه


الهام
ساعت14:16---2 خرداد 1394
سلام ايشون اينقدر مهربون اند خدا خيلى دوسشون دارهحتما باباى خيلى خوبى ميشن.فقط کاش نام زيباترى انتخاب کنند.رها خانم به ايشون بگيد که خوشبختى وسلامتى ايشون ارزوى همه ماست.
پاسخ:چشم الهام جان،،مطمینا بابای مهربونی میشن،،،عزیزم حرفات درقالب یک نامه بنویس حدود هفت هشت خط،،من میزارم اینستاکرامم اقای درخشانی فالپم کردن ایشالا مث بقیه نامه ها نامت میخونن لایکم میزنن


ريحانه
ساعت13:11---2 خرداد 1394
خدا ان شاء الله هم بهشون دختر بده هم پسر که مثل خودشون مهربون و خوشگل باشند.:
پاسخ:ایشالااااا


پانته آ
ساعت20:47---1 خرداد 1394
وای نه تورو خدا برکه چرا!!!!
پاسخ:شوخی کردن حتما عزیزمممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها