دانلود برنامه خلیج فارس(سام درخشانی)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

https://igcdn-photos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/11265882_461255824035533_567972013_n.jpg

یک خبر خیلیییییی خوب

دانلود برنامه خلیج فارس با حضور ستاره دوست داشتی اقااااااساااااام

البته کامل نیست...تا اخر هفته دانلود کاملش میزاریم

www.aparat.com/v/W13Vp

تشکر از سحرجان(مای استار) و طاهره جان



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت21:18---30 ارديبهشت 1394
میشه کاملشو بزاری
پاسخ: بله در پست جدید گذاشتم عزیزدلمممممممم


محدثه(mydream)
ساعت11:17---28 ارديبهشت 1394
خیییلی خیلی ممنونم رهاجونم خیلی درحقم لطف کردی عزیزمی خانومی اگه یه زمونی لایکم نکرد اشکالی نداره اون 20تانامه ی قبل منوهمرولایک کرده؟؟؟؟
پاسخ: خواهش گلم من کاری نکردم که......اره همه لایک زدن...دیشب اومدن اینستا پستها زیاد بود پیج من و سحر نیومدن که لایک بزنن ایشالا امروز حتمن میان لایک میزنن گلم نامتو ایشالااااااااا


مونا
ساعت11:07---28 ارديبهشت 1394
شلام رها ژون.خوفی؟ببخژید من خمااااااااارم! بخاطر درسهام یه مقدار ساعت خوابم بهم ریخته.اما یه جوری هم برنامه ریزی کردم که هر چند وقت یکبار وب هم بیام.آخه نمیتونم از اینجا دور باشم.دلم میگیره
راستی خماری از سرم پرید..........طبیعیه.هروقت میام اینجا رفرشششش میشم!موفق باشی عزییییییییییییزم
پاسخ: خسته درس و مشق نباشی عزیزم


سمیرا
ساعت18:41---27 ارديبهشت 1394
سلام
ببخشی رهاجون خیلی وقته نیومدم سرعت نتم خیلی پایینه
مرررررررررررررررسی عالی بود
پاسخ: سلام عشقوووووووووول


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها