سام درخشانی(اتلیه)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

یک عکس فوق العاده از اقای سام درخشانی

دوستان 25اردیبهشت ساعت ده صبح اقای درخشانی مهمان برنامه خلیج فارس هستند

برنامه از دست ندید و حتما ببینید

دوستانی هم که شبکه خلیج فارس ندارند ناراحت نباشید

من دانلود برنامه چند روز بعد براتون درهمین وب میگذارم



نظرات شما عزیزان:

پانته آ
ساعت13:18---29 ارديبهشت 1394
آره گاهی آپ میکردم ولی دو هفته ایناس که بلاگفا قطع شده نمیتونم..
همه در ها رو من بستس..بسته


پانته آ
ساعت20:13---27 ارديبهشت 1394
آجی اصن مسئله لپ لپ نیست لپ لپم میتونه حتی آیفون باشه اونم از نوع پلاس!مسئله اصلی کنار نیومدن تحت هیچ شرایطی با haji و اینستاس
براحتی میتونم گوشی خودشون بگیرم ولی..ولی دلم میخواد هرموقع که اراده کنم گوشی بردارم اینستا چک کنم cm جواب بدم عکس بذارم..نه اینکه کلی خواهش و تمنا ...
بعدشم هیچی به هیچی!
پاسخ: اخی عزیزم........پانی ایشالا تابستون بشه بهت گوشی راحت بدن...پانی وبت اپ میکنی؟من دلم برات خیلی تنگ شده...اینستا کلا خیلی بد شده


پانته آ
ساعت13:22---27 ارديبهشت 1394
دوری اجباری از همه قلبم را به درد آورده است...
به قول شاعر که میفرماید:
نه اینکه فکر کنی تو فکر مرگم..نه.. توان زندگی کردن ندارم..
پاسخ: پانی هنوز نتونستی لپلپ برا خودت بخری؟؟؟؟؟؟اخی عزیزممممممممم خوب اجازه بگیر روزی چنددقیقه گوشی بهت بدن بیایی اینستا


محدثه(mydream)
ساعت13:02---27 ارديبهشت 1394
رهاجونم اول این یه جمله روبه مسترسامی میگم بعدبقیشو شمالطف کن اون کامنت خصوصی که فرستادموبنویس:سوپراستارعزیزم این شعرروبه شماتقدیم میکنم وامیدوارم که خوشتون بیادوازصمیم قلب ارزومیکنم که درتمامی مراحل زندگیتون موفق ومویدباشی واینوبدونیدکه هیشکی هوادارشمانباشه خدابهترین هوادارشماست وچه هواداری ازاین بهتر:با(سعادت )ورزش کن و تنت سلامت بادهمیشه ......به کارهای شخصیتم برس خوش باش همیشه....غم دنیانخوردنیا زودگذره ....خداهمراه توعه شادباش همیشه...خداومنوبروبچ اتحادم ....هوادارت میمونیم تاهمیشه ...سامیامردنکونام نیردهرگز...که نامت تاابدبه نکویی میمونه دریادهاتاهمیشه ...اون هنروعشقی که به سمت خداباشه ...فنانمیپذیره ومیمونه تاهمیشه .... زنده بادمای استارعزیزم مسترسامی
پاسخ: باشه گلمممم حتما امروز نامت میزارممممممم


محدثه(mydream)
ساعت12:49---27 ارديبهشت 1394
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااای چه خوشمله راستی 31 اردیبهشت سالن میلاد نمایشگاه ساعت 6 و21:30 رضایزدانی کنسرت داره سامم که گفته میاد منم که بدبختی نمیتونم برم

پانته آ
ساعت20:00---26 ارديبهشت 1394
دلشکسته ترین آدمین پیام میده..دلشکسته ترین مباشر..آنلاینی فرمانده؟
پاسخ: پانته ا جوووووووووووونم چه شده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها