عکس دیده نشده سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقای درخشانی عزیز زمستان1393

دوستان عزیزی که میخوان حرفهاشون به اقای درخشانی بگن

صحبتهاشون درقالب یک نامه حدود شش هفت خط بنویسن و همینجا در وبم کامنت بزارید

من نامتون در اینستاگرامم میزارم

اقای درخشانی پیج من در اینستاگرام لطف کردن فالو کردند

ایشالا مثل همیشه نامه شماروهم مثل نامه بقیه دوستان میخونن و لایک میزنن



نظرات شما عزیزان:

طناز
ساعت20:25---6 ارديبهشت 1394
مرسی رهایی از خبرت خوندم عزیزم
محدثه جان به شما هم اس دادم


محدثه(mydream)
ساعت12:52---6 ارديبهشت 1394
خییییییییییلی ممنون ازت مرسی عزیزم اینکه به طنازبگی ازطرف من :خواهش میکنم طنازجون قابل شمارونداشت عزیزم دیگه این کمترین کاری بودکه میتونستم برات بکنم ببخش نتونستم کادوبخرم دیدی که بیشتراوقات افلاینم نمیتونم زیادبیام اینستاعلتشم قبلا بهت گفتم راستی بیا نظرموبخووون
پاسخ: به طنازگفتم،،بیاد کامنت بخونه.گلم


محدثه(mydream)
ساعت13:00---5 ارديبهشت 1394
رهایی میشه درحق من یه لطفی کنی یه زحمتی برات داشتم وامیدوارم که بتونم جبرانش کنم واون اینکه من دچون گوشیموگم کردم باگوشیه مامانم گاهی میام اینستا وبیشتراوقات افلاینم چون مامانم اجازه نمیده بیام میخواستم اگه بشه یه کامنتیو بهت بگم بزاری تواینستای طناز عایا این کاروبرام میکنی ؟؟؟؟؟؟؟اونوقت اگه قبول کردی کانت خصوصی میزارم وبت بخونی
پاسخ: باشه عزیرممم،،خصوصی کامنت بده من بش میگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها