سام درخشانی و احسان خواجه امیری
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

https://igcdn-photos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/11094471_707378882717302_68689022_n.jpg

دو هنرمند محبوب و دوست داشتنی24فروردین1394



نظرات شما عزیزان:

نیاز
ساعت18:23---30 فروردين 1394
رهایی توروخدا یادمان یا دعا کن بمیرم یا بیام اینستا دیگه خسته شدم الان دارم گریه میکنم شبا به حدی دلتنگ میشم که عکس هاشون رو از مجله میبینم تنهادلخوشیمم نوشتن اسم داداشی به شکلهای مختلف هس روکاغذ

نیاز
ساعت18:16---30 فروردين 1394
رهایی به طناز وطاطاهم بگو خیلی دوستون دارم تفاخر اخر عمرم به یادتون میمونم بگو حلالم کنن و واسم دعا کنن خیلی دلم گرفته دارم دیوونه میشم به قران ای کاش هرچه زود تر میمردم
پاسخ: نیازبرام کامنت خصوصی بزار بگو ببینم چی شده..باشه به بچه ها میگم عزیزم


نیاز
ساعت18:06---30 فروردين 1394
سلام اجی خیلی دلتنگ همه هستم خواستم بگم تویی یکی از بهترین دوستام بودی من اتفاق بدی واسم افتاده که دیگه شاید هیچ وقت نتوانم بیام واسم دعاکن بتونم بعد تابستون بیام احتمالش خیلی کم هس اینو به بقیه هم اگه میشه بگوازشون خداحافظی کن حلالم کن اجی لطفادعاکن بتونم دوباره بیام این دلتنگی داره دیوونم میکنه شاید حتی دیگه اینترنت هم نتوانم بیامخلاصه حلال کن
پاسخ: نیازجونم ایشالا مشکلت خیلی زودزودزود حل شه....منم دلم برات خیلی تنگ میشه..ایشالا درسات خوب بخون از تابستون دوباره بیا


مهلا (بانو)
ساعت19:08---29 فروردين 1394
مرسی رها جون

محدثه(mydream)
ساعت13:03---29 فروردين 1394
میشه چن تاعکس تموم قدخوشکل ازسام بهم ایمیل کنی ؟؟؟؟میخوام یه عکس خوشک باهاش بسازم
پاسخ: عزیزم ایمیلم خرابه.......هرعکسی میخای از وبم بردارگلمممممممممم


محدثه(mydream)
ساعت13:01---29 فروردين 1394
راستی رهایی این مستندیاردوازدهم سفرهنرمندااومده که برم بخرم ؟؟؟بعداین قضیه ی کله زنی چیه ؟؟؟؟بعدش این کلیپای تهران دربست تواپارات دیدی؟؟؟؟
پاسخ: بله یار دوازدهم اومده.......یعنی کوتاه کردن مو


سمیرا
ساعت23:45---27 فروردين 1394
شرمنده رهاجون...وبت اصلا برام باز نمیشد
میشه کامنت خصوصی هاتو چک کنی؟
پاسخ: چک کردم.......عزیزم تا چندساعت دیگه انجامش میدم


حلیا
ساعت9:20---27 فروردين 1394
وااااااییییی به قول محدثه‌ جون، خواننده موردعلاقم درکنار بازیگر مورد علاقم مرسی رها‌ جونم

محدثه(mydream)
ساعت13:05---26 فروردين 1394
خواننده موردعلاقم درکنارمای استارم

ژینوس
ساعت22:28---25 فروردين 1394
سلام رهایی
ببخشید این مدت سر نزدم بهت گلم
مسافرت بودم
دلم برات تنگ شده بود
طبق معمول وبت بهترینه و به روزترینه

فقط فقط فقط سامی جان


مریم
ساعت21:35---25 فروردين 1394
دوتاازبهترین هنرمندان کشورمون هستند،کاش آرشان کوچولوهم تو عکس بود

تارا
ساعت21:29---25 فروردين 1394
هر دوتاشون دوست دارم

مونا
ساعت12:29---25 فروردين 1394
ای جووووووووووووووووووووووووووووو ونم...
راستی رها جون من این پنجشنبه ای ک گذشت یه کامنت خصوصی برات فرستاده بودم.نرسید؟؟؟
پاسخ:عزیزم تو پیجم جواب دادم بت،،،ببین گلم نرم افزار پیکستا،بریز روی کیمپیوترت،،باهاش تموم کارای اینستا میتونی انجام بدی،،فقط عکس نمیتونی بزاری پیجت،،میتونی لایک کنی کامنت بزاری لایکراببینی فالوکنی،،ولی خوب عکس نمیتونی باش توپیجت بزاری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها