عکسهای جنجالی سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

https://igcdn-photos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/10948759_1568424956749381_995795452_n.jpg

 

این عکس قشنگ اقاااااسااااااااام درخشانی عیدی من به بازدیدکنندگان وبلاگم

پیشاپیش عید همگی مباااااااااااااااااااااااااارک

بچه ها ممکنه درایام عید نتونم وبلاگ اپ کنم

تمام سعیمو میکنم اما اگه وب اپ نشد روی لینک زیر کلیک کنید

واینستاگرام من ببینید...اینستاگرامم هرروز عکس جدید میزارم

instagram.com/samderakhshani1354bestactor/



نظرات شما عزیزان:

مونا
ساعت12:05---11 فروردين 1394
سلام رهای عزیزم!سال نو رو به شما و همه بچه های وبلاگ تبریک میگم.ایشالا همتون سال خوب و خوشی داشته باشین.چند وقتی دسترسی به نت نداشتم.دلم واست یه ذره شده بود...
راستی چه عیدی قشنگی هدیه دادی...! دمت گرمممم!
داداش سام عزیز! سال نوی شما هم مبارک...خوش و خرم باشید


حلیا
ساعت13:21---7 فروردين 1394
سلام رهایی عیدت مبارک دلم واست تنگ شده بود نت نداشتم. این عکس آقا سام هم خیلی قشنگه من که عاشقش شدم
پاسخ:عیدشماهم مبارم عزیزدلممم


ساناز
ساعت17:37---5 فروردين 1394
سلام رهاجون چجوری میتونم توصفحه اصلی اینستاگرام آقای درخشانی برم میشه بگی ممنونم
پاسخ:این ادرس پیجشون عزیرم..باید عضواینستابشی بعدبری توپیجشون کامنت بزاری..@Samderakhshani


مهلا (بانو)
ساعت21:34---3 فروردين 1394
سلاااااااااااام رهایی عید تو هم مبارک و همه درخشانی ها ی گل انشاءالله امسال سال خوبی برای همه باشه

اسما
ساعت17:31---28 اسفند 1393
سلام رهاجون اسم زنك موبايل فاني:توي برنامه زنگ اورجينالpiano Riff_/5s
ببخشيد ديرشد اخه موبايلم دستم نبود
پاسخ:ممنونمممممم


فرزانه
ساعت15:26---27 اسفند 1393
آقاسام مثل همیشه جذاب وخوشگل چشماش منوکشته

سمیرا
ساعت8:30---27 اسفند 1393
مرررسی رهاجون
پیشاپیش سال نو مباااااااااااااااارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها