سام درخشانی درمجله ایده ال
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

https://igcdn-photos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t51.2885-15/11032790_339150306285382_288455656_n.jpg

این عکس قشنگ اقای سام درخشانی

درمجله ایده ال ویزه نوروز1394حتما بخرید بچه هاااااااا

اینجا هم رستوران خونه است به مدیریت اقای درخشانی



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت18:19---27 اسفند 1393
سلام رهاجونم.ببخشید شماهمیشه آقای درخشانی رومیبینید؟این همه خبرازآقاسام چه جوری به دست شمامیرسه وشماتوی وبتون میذارید؟ممنون
پاسخ:سلام عزیزم،،،خیرمن ایشون هیچ وقت ندیدم،،ازطریق اینترنت و اینستاگرام عکسهای جدیدوخبرهای ایشون پیدامیکنم


مریم
ساعت18:48---26 اسفند 1393
سلام
از طرف من هم به آقا سام تبریک بگین ازدواجشونو


گلرخ
ساعت0:32---26 اسفند 1393
سلام رها جون ممنون که پیامهارو تایید کردید نمی دونم شانس منه که پیامم اول ثبت نمی شه من وب شما رو خیلی دوست دارم هرشب می آیم تا نبینم خوابم نمی بره بعضی شبا که عکس جدید نیست غمگین می شم بیشتر فقط این وب را نگاه می کنم آخه جمع جور وقشنگه بقیه وبها اصلا عکسها باز نمی شه یا معلوم نیست چه جوریهاما این وب خیلی عالی ،ردیف بندی شده همین که شما هستید وخبرهای سام رو می ذارید وعکساشون رو می ذارید خیلی خوبه باز هم متشکرم راستی شام ایرانی کی پخش می شه آقاسام کدوم شب هستند .ضمنا ارثیه فامیلی وباج در نیومدند؟ببخش پر حرفی کردم به آقاسام عزیز سلام برسونید ممنون
پاسخ: گلرخ جان ارثیه پرماجرا اومده....باج نه هنوز نیومده...اقای درخشانی قسمت اخر میزبان هستند....ممنونم ازلطفتت به من


سپیده
ساعت20:33---25 اسفند 1393
سلام دوستان من همین امروز25اسفنداقاسام رودیدم تورستورانشون خیلللللللللللللللی خیلللللللللی خوش برخوردبودن عکس انداختیم .من که ازخوشحالی ذوق مرگ شدم.راستی خودش ازنزدیک خیللللللللللللی خوشگل وخوشتیپ تره.اصلاتوحال خودم نیستم ازخوشحالی
پاسخ: خوش بحالت کاش عکس برای من میفرستادی...خودت کات کن عکس اپلودکن بمن بده البته اگه دوست داشتی


اسما
ساعت16:55---25 اسفند 1393
وووووووووووووووووووووووووووووو ووووو جه تيبييييييييييييييييييييييييييي يييييي
عيدم تبريك ميكم رهايييييييييييييي جونمم
پاسخ: عیدشماهم مبارک اسماجانم


مرضیه_682
ساعت23:37---24 اسفند 1393
سلااااااااااااااام رهایی کجا بودی عسیسم دلم واست یه ذره شده بود فدااااااااااات بشم

چشم رها جونم حتما میخرم مگه میشه عکس ستارمون باشه و من نگیرمش
پاسخ: فدات شم گلم


سمیرا
ساعت19:28---24 اسفند 1393
مررررررررررررررررررررررسی رهاجون
من این مدت نمیتونستم کامنت بزارم بازم ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها