سام درخشانی در شام ایرانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

https://igcdn-photos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t51.2885-15/11008082_1565713610380597_1592935730_n.jpg

 

به گزارش فیلم نیوز فيلمبردارى سرى جديد "شام ايرانى" به كارگردانى سروش صحت و تهيه كنندگى محمد شايسته آغاز شد
در سرى جديد "شام ايرانى" هادى كاظمى، پوريا پورسرخ، پژمان بازغى و

سام درخشانى به رقابت با يكديگر مى پردازند
فرمانده رهاجان،بسیار خوشحالهههههه
هوووووراااااابرنده قطعاااا ستاره درخشانیاااا  آقااااساااام درخشانی هستند
کامنت بزاریددددددددددد

 



نظرات شما عزیزان:

پرىسا
ساعت8:58---23 اسفند 1393
سلام تارىخ توزىعش رو بگىد.
پاسخ: به محض اطلاع حتماااااااا


مونا
ساعت12:36---19 اسفند 1393
سلام رها جونمممممممممممممم...دلم واست تنگ شده بود عزیز
البته که داداش سام برنده میشهههههههههه....بی صبرانه منتظر توزیع این برنامه هستیم


ایران
ساعت7:29---19 اسفند 1393
رها خانم عزیز ومهربان که همیشه به من لطف دارید قبل از اینکه راجع به این خبر بنویسم می خواستم یک تشکر ویژه از شما کنم که دراین چند روز که بیماروناراحت بودم فقط شما حالم را پرسیدید وبرام پیام گذاشتید خیلی خوشحال شدم به آقا سامی تبریک می گم که طرفدار خوب ومهربانی مثل شما دارند .سام باید قدر شما را بیشتر از دیگران بدانند چون برای همه طرفدارهای سام وخود آقا سام سنگ تموم می ذارید ممنونم از همه لطف ومرحمتتان .

بابت این خبر هم که نمی دونید چقدر خوشحال شدم سام در حال آشپزی خیلی باحال ودیدنی خواهد بود .بی صبرانه منتظرم تا سی دی اش دربیاید بابت این خبر هم خیلی خیلی ممنون آقا سامی دوستت داریم این وب بهترینه .
پاسخ: دلم برات تنگ شده بود ایران جان....شمالطف داری بمن عزیزدلممممم...خواهش میکنم من کاری نکردم


افسون
ساعت17:39---18 اسفند 1393
سلام میشه لطفاتاریخ توزیع این سری ازبرنامه شام ایرانی رودقیق بگین
پاسخ: سلام عزیزم هنوز تازه فیلمبرداریش شروع شد احتمالا چندماهی طول بکشه...من هرزمان بازم خبری دراین زمینه بشه میزارم وبم......خوش اومدی به وبم افسون جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها