یک عکس یک دنیا خاطره
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 


این عکس من خیلی دوست دارم

واسه همینم شد پست ثابت وب من

گاهی یک عکس یک دنیا خاطره است

به امید اینکه

همیشه با دوستاتون و با خاطره های قشنگ دوستیهاتون باشید

 



نظرات شما عزیزان:

پرند
ساعت13:08---23 شهريور 1392
بدو بیا یه عکس باحال گذاشتم
پاسخ: اوووووووووووووومدم


پرند ویدئوکلوپ
ساعت11:20---22 شهريور 1392
ّپم[گل]



راستی لغبمم عوض شد[نیشخند]
پاسخ: اوووووومدم


پرند
ساعت14:36---19 شهريور 1392
در ضمن مرسی که لوگومو کذاشتی
پاسخ: خواهش عزیزم


پرند
ساعت14:34---19 شهريور 1392
من آپپم
پاسخ: اومتم


پرند
ساعت12:07---17 شهريور 1392
آپپپم




پاسخ: اومدم


طناز
ساعت17:32---14 شهريور 1392
سلام اگه موافق باشید فردا یعنی جمعه ساعت ۲ همگی تو چت روم باشیم؟


پاسخ: ممنون از دعوتت عزیزم اگه فردا خونه باشم میام


رزا وطن پور
ساعت19:20---12 شهريور 1392
من به پوریا پورسرخ. عارفه هم به پولاد کیمیایی.
پاسخ: خدا کنه اقایان پوریا و سام و پولاد سه نفرشون انتخاب شن میشود یک سریال ماتادور!!!!!!!!!


رزا وطن پور
ساعت20:07---10 شهريور 1392
سلام رها جون. تو رفتی توی سایت رالی ایرانی به سام رای بدی؟
پاسخ: سلام عزیزم بله با بروبچ همگی رفتیم.شما به کی رای دادین؟


ابوالفضل
ساعت8:04---9 شهريور 1392
لوگو رایگان
معروف ترین سیستم طراحی در لوکس بلاگ
طراحی سربرگ وب شما سفارشی
تعمیر چهره وبتان
طراحی انواع و اقسام لوگو
طراحی انواع و اقسام بنر در سایز های متفاوت
تبلیغات وب شما
افزایش بازدید تا 1000
نصب سفارشات در جای مناسب وب شما
ارسال ایمیل از جوک روز و اخبار و تصاویر در هروز
این وب در خدمت شماست


فاطمه...وبلاگ هواداران روناک یونسی
ساعت17:30---2 شهريور 1392
سلام رها جون...از روناک یونسی هم عکس بذار...عکسای جدیدشو...به وب منم بیا...فدات
پاسخ: سلام حتما میام پیشت عزیزم


ابوالفضل
ساعت9:29---30 مرداد 1392
سلام دوست عزیزم
یک بنر فوق العاده میخواهی برای جلب توجه
و ایا به یک لوگو وارم مخصوص وب خودت نیاز داری
این ها رو میتونی کاملا رایگان به دست بیاری
رایگان رایگان
لوگو رایگان
فقط بیا سفارش بده
بدو و وقت رو تلف نکن


پرند
ساعت9:28---23 مرداد 1392
ممنون رها جان



این عکس خاطرات شاد ترین روزهای زندگی منو زنده میکنه...
پاسخ: سلام عزیزممممممم


پریسا
ساعت22:03---22 مرداد 1392
خواهش میکنم عزیزم هرجا اثری از سام باشه من اونجا حضور دارم!
پاسخ: خوشبحال اقای درخشانی


پریسا
ساعت13:07---21 مرداد 1392
پ باید یاد چی بیفتیم؟؟؟

خوب سبزه داره ماهی داره سنبل داره آدم ناخودآگاه یاد عید میفته دیه!!

منم عاشخ این عسکم عاااااااااااااااااااااااااالیه خیلی با جذبه!
پاسخ: سلام ممنون از این همه نظر واسه این همه پست رهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خیلی تشکر میکند عزیزمی


نفس
ساعت13:35---20 مرداد 1392
چی کار کنم خب رها جون؟ خواب که دست خودم نیست. فکر کنم شام زیاد خورده بودم.
پاسخ: اخییییییییییییییییییییییییییییییی اکشال نداره


رزا وطن پور
ساعت13:32---20 مرداد 1392
آپم رها جون. بهم سر بزن.
پاسخ: چشم اومدم


نفس
ساعت11:57---19 مرداد 1392
سلام رها جونم. وای دیشب یه خواب وحشتناک دیدم. خواب دیدم یه پست گذاشتی توی وبلاگت با عنوان

"سام درخشانی در گذشت"

خیلی وحشتناک بود.
پاسخ: سلام نفس جون اخه این چه خوابی بوت دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا نکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ایشالاااااااااااااااااا خبر دامادیشون خبر نینی دار شدنشون بزارممممممممممم


مهلا
ساعت1:00---16 مرداد 1392
رهاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااا عزیزم





خیلی ممنونم که این چنذ روزی که نبودم به یادم بودی و سراغمو گرفتی


دلم برت تنگ شده بود عزیزم





و اما در مورد این عکس:


نمیدونم بیشتر منو یاد نوروز میندازه . داشتن یه دلهره و دلشوره خاص البته از نوع شیرینش


همون دلهره هایی که قبل از سال تحویل داریم
پاسخ: سلام مهلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جونم دیگه هیچ وقت بیخبر جایی نروووووووووووووووووووووو بوووووووووووووووووووس


نفس
ساعت20:18---14 مرداد 1392
سلام رها جونم. خیلی وقت بود که نیومده بودم پیشت. منظورت از حس قشنگ سفره هفت سینه یا سام؟
پاسخ: سلام نفس جون کجا بودی دلم واست تنگ شده بود عزیزم منظورم حس قشنگ رفاقته حسی که سفر حج خودتو به دوستت هدیه بدهی حسی که واسه پیشرفت دوستت تلاش کنی واز موفقیتش خوشحال بشی این دوره زمونه همش ادمها به هم ضربه میزنن به جای اینکه با هم رفیق باشن عکس اقای درخشانی و اقای دیرباز سرسفره هفت سین خیلی دوست دارم چون واسم یاداور همه اینهاست عزیزم


مهرنوش
ساعت17:02---14 مرداد 1392
وااای من این عکسو خیلی دوست دارم



منو یاده عید میندازه



ممنووون
پاسخ: خواهش عزیزمممممممممممممممممم تونستی سیو کنی؟؟؟؟


شكيلا:وب مثلث دوستي:سام درخشاني
ساعت16:12---14 مرداد 1392
منو ياد عيد ميندازه....

براي پست ثابت خوبه...

عكس رو از تو وبم برداشتي؟
پاسخ: اره برداشتم عزیزم میسی چقدر دلم هوس عید کرده پس تصویب شد پست ثابت


زهرا
ساعت13:37---14 مرداد 1392
من یاد عید نوروز میوفتم خخخخخخخخخ
پاسخ: منم واسه عید دلم تنگ شده


طناز
ساعت13:34---14 مرداد 1392
منم همین حس رو دارم
پاسخ: سلام میسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها