شوخی الکی سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

پست جدید اقای سام درخشانی با عنوان الکی مثلا من بچه تهرونم

فرمانده رها هم عکاس این عکس است

الکی مثلا من و این همه خوشبختی که عکاس اقای درخشانی باشم



نظرات شما عزیزان:

مرضیه_682
ساعت0:49---22 بهمن 1393
واااااااااااااای که چقده این عکس قشنگه هرچی نگاش میکنم سیر نمیشم

مرسی رهاجووووووووونم
پاسخ: واقعااااااااااااا


نیاز
ساعت17:59---21 بهمن 1393
خخخخخخخخخخخ

گلرخ
ساعت4:00---21 بهمن 1393
سلام رها خانم این عکس فوق العاده و بینظیره خیلی از لطفتون ممنونم یعنی سام حرفهای منو می خونه تازه امروز متوجه شدم سام نوشته اومدم وبتون کجا پیام گذاشته اون عکس کوچولو چه عکسیه ؟می شه بزرگش را بذاری به نظرم خوشگل اومد تا حالا ندیده بودم امروز اون عکس باز شد ببخسید من خیلی حرف می زنم فقط امیدم به شماست اخبار آقا سام رو از اینجا می خونم بابت همه زحماتی که می کشید خیلی ممنون
پاسخ:کامنت توی پیجم در اینستاگرام گذاشتند..عکس کوچیک سمت چپ وب منظورته؟باشه مجددا میزارمش قبلا گذاشته بودمش


سمیرا
ساعت20:11---20 بهمن 1393
به به خیلی باحاله
مررررررررررررررررررسی
پاسخ: بله مثل همیشه


مهلا (بانو)
ساعت18:52---20 بهمن 1393
مرسی رها جون
پاسخ: خواهش بانوووو


زهرا
ساعت16:27---20 بهمن 1393
اخییییییییییییییییی چه پست بامزه ای کلی خندیدم

چه عجب اقاسام پست گذاشتن راستی رهایی من دسترسی به اینستا ندارم چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلامتی همین عکس جدید فقط


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها