عکس متفاوت سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

http://photos-a.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/10986049_740932036002824_1111422132_n.jpg

این عکس اقااااااااااااسااااااااااااااااااااام فوق العادس

من سالها از آقااااساااام درخشانی بخاطر ایفای نقش نادر سریال با من بمان میترسیدم..این عکس منو برد به اون خاطرات..هرسریالی از آقای درخشانی پخش میشد من نگاه نمیکردم...بعد از تماشای برنامه گلخانه زمان پخش سریال نابرده رنج بود که دیدم آقای درخشانی اصلا شباهتی به اون تصور ذهن من نداشتن و ندارن...خودشون خیلی مهربون و خاکی هستند..و این توانایی بالای بازیگریشونه که نقشهای منفی اینقدر طبیعی بازی میکنن که باور پذیر هست



نظرات شما عزیزان:

شادی
ساعت18:16---21 بهمن 1393
چقققققققدددررررر زیباست !!

اسما
ساعت15:43---20 بهمن 1393
رها من اون موقع ها سريالو نديدم جون كمتر از3,4 سالم بود هيج كانالي بخشش نميكنه اياااااااااا؟؟؟
پاسخ:نه عزیزم باید به ایفیلم پیامک بدیم بزارنش خخخ اما نقششون کم بود


مرضیه_682
ساعت13:18---20 بهمن 1393
وااااااااااااااای رهایی مرسی خیلی عکس قشنگیه یادش بخیر اون روزا

گلرخ
ساعت4:50---20 بهمن 1393
سلام رها خانم این جوونی های سام چقدر قشنگه می تونی به سام بگی من ومادرم سام راخیلی دوست داریم تنها آرزومون دیدن آقاسام عزیزه وسلام ما را هم برسانید وبگین این سریال همه چیز آنجاست خیلی خوب بود مامانم می گه نه سام نکشته بالاخره یه روزی زنش بوده ودوستش داشت مادرم سام رو خیلی دوست داره ولی نمی تونه راه بره وگرنه برای دیدنش حتما می رفتیم ببخشید سر تو درد آوردم ممنون که این وب هست شب بخیر
پاسخ: چشم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها