کلیپ درخشانی در جشنواره فجر
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/10958281_402341459925755_1289472154_n.jpg

ستارمون اقاااااااااسااااااااااااام درخشانی عزیز در جشنواره فیلم فجر

روی لینک زیر هم کلیک کنید یک مصاحبه کوتاه با ایشون درهمین جشنواره ببینید

instagram.com/p/yvnNL4B8C2

بچه ها لطفا همه برید ادرس زیر به اقای درخشانی رای بدید سریع

http://www.ariapix.net/



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت21:45---18 بهمن 1393
بله بله ماباید فعل خواستنو صرف کنیم من که روزی ده بار رای میدم به هرکیم میرسم میگم کلی دارم تبلیغ میکنم به بچه ها بگو روزی حداقل 5بار رای بدن

زهرا
ساعت17:48---18 بهمن 1393
واقعا اخه این بازی سردوخشک و یکنواختو کی میپسنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کی دلش میاد فرهادو ول کنه به مهدی رای بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی رهایی دیروز مهمونی بودم همه داشتن از بازی اقاسام تعریف میکردن منم کلی ذوق میکردم میگفتن چقد خواستنی شده چقد طبیعی بازی میکنه وااااااااااای منو میگی....
پاسخ: اخ جون ..........همه دوسش دارن بازیشون عالیه......زهرایی نباید بزاریم فرهادفانی ازمهدی کمتر بشه...ما میتونیم


سمیرا
ساعت16:49---18 بهمن 1393
منم رای دادم فرمانده
مرررررررسی
پاسخ: سمیراجونم بازم رای بده!!!!!!!!!


طناز
ساعت16:06---18 بهمن 1393
آآآآآآآآخ جون سام وبت اومدهمن الان فهمیدم: تبریک عزیزممممممممX

آخ آخ خوب شد یادم افتاد برم رای بدم

راستی رها آدرس اینستای منم اون گوشه مینویسی: S اخه واسه همه هست فقط واسه من نیست
پاسخ: ممنونم طنازجونممممممممم چشم حتما میزارمش


مونا
ساعت15:26---18 بهمن 1393
منم رای دادم.ایشالا داداش سام اول میشه.رها جان خواستم دوباره از اینکه نامه منو به داداش سام رسوندی تشکر کنم.اون دفعه هی کامنت میزاشتم ناقص ثبت میشد.ببخشید واقعا
پاسخ: خواهش عزیزمممممممم.............موناجان بازم برو رای بده هرچندتا که تونستی


زهرا
ساعت14:06---18 بهمن 1393
من حدود10 بار رای دادم اما این امین زندگانی....
پاسخ: بازم رای بدین ناامید نشن...من موندم کی ز بازی ضعیف این خوشش اومده اهههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها