قاتل سحر کیست؟
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

http://scontent-a.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/10983706_1393198384321193_250960705_n.jpg

اقاااااااساااااااااااام فوق العاده هنرمندانه نقش فرهادفانی بازی کردند

دیشب بعد از اتمام قسمت54سریال همه چیزآنجاست بحث داغی در صفحه اینستاگرام اقای درخشانی درباره قاتل سحر بالاگرفت حتی جلال هم جزو متهمین قرارگرفت..اما قطعا فرهادفانی قاتل نیست...من بیشتر دلم میخاد ببینم وکیل فرهاد چکارمیکنه؟یعنی میره قولنامه به فرهمند میده؟بنظرم اینکارش خیانته؟من فکرکنم وکیل بره دادگاه و بگه فانی ازشکایتش منصرف شده..بی انصافيه مدارک بده به فرهمندتااونها اعاده حیثیت کنن..اخه ناسلامتی وکیل فرهاده...حتما اجناس قاچاق فانی هم لومیره...فقط خداکنه اقای فانی زندان نرن...شایسته خانمم که حساس..بفهمنن جریان سحر..دیگه بااقای فانی زیریک سقف زندگی نمیکنن...بنده خدا اقای فانی..من که فرهادفانی دوست داشتم تنها یک مورد کارش بد بود اونم خیانت به شایسته بود....دیگه بقیه کارای اقای فانی خیلیم عاااالی......مرد باید زرنگ باشه...حالا رستورانه شیشلیک و جوجه کباب بیاره کی میخوره؟


http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/10948650_914404881916818_525687312_n.jpg

نظرشما چیه؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

s
ساعت16:31---19 بهمن 1393
خداکنه قاتل فرهادباشه تاهمه عبرت بگیرند زده دخترجوون روکشته بایدبه سزاش برسه
پاسخ: وای نه


فاطمه
ساعت14:19---19 بهمن 1393
باسلام
قاتل فرهاد نیست حدس می زنم که کار شو هر خواهر منشی فرهاد باشه وخواهش می کنم زنگ مو.بایل سام در خشانی رو میخواهم راستی برای حل این معما مخ می خواil
پاسخ: چشم سعی میکنم پیداکنم


محمد
ساعت13:37---19 بهمن 1393
باسلام به دوستان عزيز-به نظرمن قاتل شوهر خواهر منشي فاني است يعني اصلان-شك نكنيد
پاسخ: خداکنه


ایران
ساعت6:55---19 بهمن 1393
سلام بچه ها من ایرانم از تینستا می خواستم اعتراف کنم قاتل منم نه آقا فانی عزیزم برای اینکه از این جور زنها متنفرم منتظر بودم یکی بیاد سحر ودوستش رو شل وپل کنه منتظرم این بلا سر اون فرانک از خود مچکر مزخرف باجگیر وبی تربیت رو برسه اون بنگاهیه چقدرخوب گفت مددی چه خریه بی حیا بود دمش گرم دستم برسه فرانکم می کشم تورو خدا فانی رو آزاد کنید شوخی کردم من که نکشتم ولی هر کی کشته خدا عمر طولانی بهش بده سلام رها خانم بابت کامنت تون که باعث شد از ناراحتی در بیام ممنون
پاسخ: ممنونم ایران جان که وبلاگم اومدی عزیزممم خواهش من کاری نکردم


آوا
ساعت23:55---18 بهمن 1393
فرهاد فاتل نيست، چون يه آدم استرسيه، اين كارو نميتونه بكنه
پاسخ: ممنون از کامنتت عزیزممممممم


مونا
ساعت15:33---18 بهمن 1393
قاتل فرهاد نیس.چون اگه فرهاد اونجا بود ماشینشم پارک بود.اونوخت سحر میفهمید که فرهاد هنوز اونجاست.آخ وختی دیدم داداشمو دستبند زدن...قلبم گرفت دادااااااااااااااش
پاسخ: موافقممممممممم


فروزان ح
ساعت11:02---18 بهمن 1393
با عرض سلام و خسته نباشید
گلم هر وقت آهنگ رو پیدا کردی
حتما تو سایت برا دانلود قرارش بده
مرسی
پاسخ: حتماااااااااا


گلرخ
ساعت7:00---18 بهمن 1393
سلام رها خانم این عکسها عالیه ممنون به آقا سام سلام برسان وبگو بزی شان خیلی عالی بود به نظر منم.قاتل دوست سحره چون صبح با اطمینان اومد گفت یه بلایی سرسحر اومده با من قرار داشت در صورتیکه می دونست سحر قراره بره دادگاه ولی اصرار کرد که درو باز کنید البته با یه نفر همدسته شاید جلال چ.ن خیلی به سحر حسودی می کرد واونو به کارهای خلاف تشویق می کرد وهم اینکه باید مجازات بشه
پاسخ: اره فرانک مشکوک اما سحر رفت تو خونه یکی حولش داد فرانک نمیتونست قبل سحر بره تو خونه


حلیا
ساعت22:46---17 بهمن 1393
به نظر من قاتل شایسته اس . اول فرهاد رو تعقیب کرده بعد رفته عکسا رو دیده بعد که مطمعن شده اینا باهم رابطه دارن سحرو کشته . یاشایدم پسر همسایس چون سحر بهش جواب رد داده . فقط خدانکنه فرهاد باشه چون فرانک که رضایت بده نیست حتما فرهاد اعدام میشه
پاسخ: خوب فرانک که ولی دم نیست رضایتش مهم باشه خخخخخخ اما شایسته طفلیم عرضه این کارا نداره


سمیرا
ساعت17:47---17 بهمن 1393
پسرهمسایه نیست
به نظر مامانم کار جلاله ... منم راضی شدم چون:فرهاد و نرسوند شرکت میدونست آخر پلیس میاد سراغش
البته حدس من تا حالا درست بوده گفتم فرانک میگه فرهاد چون میدونست سحر باهاش بده
ولی...................باز هم حدس زدن سخته
پاسخ: اخه اگه کار پسرهمسایه هم بود باید روز بعد یکمی استرس داشت نه اینقدر خونسرد


مرضیه_682
ساعت12:52---17 بهمن 1393
رهایی به نظرت ممکنه قاتل فرهاد باشه؟وای خدا نکنهههههههههههههه
پاسخ: نه امکان نداره فرهاد قاتل نیست


طاهره
ساعت12:33---17 بهمن 1393
به نظرمن یاکارپسرهمسایس یاجلال یاصوفی
کارفانی نیست وگرنه تودادگاه اون همه واسه اومدن سحراسترس نداشت واگه اونوکشته بودانقدراحت نمیگرفت بخوابه
پاسخ: موافقمممممممممم


زهرا
ساعت12:18---17 بهمن 1393
قاتل سحر فرهاد نیست یعنی خداکنه نباشه
من دیشب بیشتر از فرهاد استرس داشتم قبلم 300تا تو ثانیه میزد طفلکی اقای درخشانی چه فشاری رو تحمل کردن امیدوارم دوباره حالشون بدنشه
پاسخ: نه فرهاد قطعا قاتل نیست اما احتمالا تا پیداشدن قاتل اصلی میره زندان


فروزان ح
ساعت9:38---17 بهمن 1393
با عرض سلام و خسته نباشید
اگه ممکنه زنگ موبایل آقای سام درخشانی در سریال همه چیز آنجاست رو می خواستم .
خیلی تو نت گشتم ولی پیدا نکردم .
با تشکر
پاسخ: اره من خودمم دنبالشم عزیزمممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها