سام درخشانی و امین زندگانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقااااااااسااااااااااام مهربونم ایشالااا همیشه بخندین

اقای درخشانی و اقای زندگانی به همراه اقاحامد و اقا رامتین



نظرات شما عزیزان:

مونا
ساعت12:28---14 بهمن 1393
داداشی...یه دونه باشی!!!

مرضیه_682
ساعت0:11---14 بهمن 1393
سلاااااااااام رهاجونم
مرسی گلم بابت گذاشتن این عکس خیلی قشنگ از ستارمون فدااااااااااااااات
پاسخ: سلام مرضیه جون خواهش عزیز


زهرا
ساعت20:24---13 بهمن 1393
واااااای رهایی مرسی این عکسارو از کجا میاری تو عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:قوربونت برم گلمممم


پرستش
ساعت20:11---13 بهمن 1393
عکس خیلی خوبیه خنده های سام مثل همیشه به ادم انرژی میده یک دونه باشی سام

افرا
ساعت19:47---13 بهمن 1393
اقای درخشانی خوشتیپپپپپپپبرم براشون اسفند دود کنم وای بازیشون در سریال همه چیز عالیه من عاشق فانی هستم

بنفشه
ساعت19:34---13 بهمن 1393
ممنون رهای عزیز...مثل همیشه با گذاشتن عکس جدید اقای درخشانی خوشحالمون کردی
پاسخ:خواهش میکنم عزیز دلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها