سام درخشانی و سامان گوران
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس عااااااااااااااااااااااااااالیه

فقط اقاااااااااااسااااااااااااااااااام دوست داشتنی

-----------------------------------

گلرخ جان حرفایی که میخاستی به اقای درخشانی بزنی گذاشتم اینستاگرامم

اقاسام خوندن و لایکم زدن

روی لینک زیر کلیک کن

instagram.com/p/xBZpZGB8Om/



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت19:57---12 دی 1393
وااااااااااای این عکس آقا سام خیلی قشنگه رهاجونم دستت درد نکنه

پریا
ساعت12:21---10 دی 1393
یعنی عااااااااشق اینجور گریم هستم
ماشالاه یه اسپند دودو کنید واسه اقای درخشانی چشم نخووووورند بس که خوشتیپ هستن
اقاسامی ژستت تو حللللللققققققم


نیلوفر
ساعت20:07---6 دی 1393
این عکس مال چه وقتیه
پاسخ: فکرکنم پارسال


گلرخ
ساعت0:36---6 دی 1393
سلام رهاخانم از خوشحالی قلبم گرفت واقعا سام عزیز خونده تو اون سایت رفتم فقط پیام من بود ممنون که ویرایش کردید هنوز باورم نمی شه سام خونده باشه بهرحال این لطفتون رو هرگز فراموش نخواهم کرد امیدوارم موفق باشید لطفا بازم اگه خبر جدیدی از سام داشتید در وبتان بنویسید من هر شب به وبتان سر می زنم شبتان بخیر
پاسخ: بله عزیزدلممممممم...اقای درخشانی خوندن و لایکم زدن...خواهش میکنم من کاری نکردم گلم...بله از طریق کامپیوتر که بری اینستا نمیشه لایکها دید اما ایشون لایک زدن...منم خوشحالمممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها