سام درخشانی در شمال
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس مربوط است به پشت صحنه رویای گنجشکها



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت13:31---5 آذر 1394

سلام آقای درخشانی من عاشق شماهم خیلی زیبا درسریال همهچیزاینجاست ایفای نقش کردی ...........خداحفظتون کنه.:



پریا
ساعت12:23---10 دی 1393
هعی خدا چقدر همه چی زود میگذره
چقققققدر این بشر خوبه اصلا یدونس


گلرخ
ساعت1:06---4 دی 1393
واقعا چه جالب پس اگه زحمتی نیست این متن روبراش بنویس سام عزیز اون قسمت از نابرده رنج که با وجودی که در کار خلاف بودی ولی یک لحظه هم دوستت اسد روتنها نذاشتی عاشقت شدم چون من هیچ وقت دوست واقعی نداشتم آرزوم اینه که یه دوستی بهوفاداری شما داشته باشم چون فکر می کنم در زندگی خصوصی ات هم این خصلت رو داری می دونم هیچ وقت منو نخواهی دید ولی من تا آخر عمر به یاد تو وبا خاطرات تو زندگی خواهم کرد - ببخشید اکه طولانی شد خودتون ویرایش کنید از این لطف شما وافعا ممنون ومتسکر یعنی سام می خونه شاید هم بخنده
پاسخ: همین امروز میزارمش گلرخ جان.....بعد بهت خبر میدممممممممممم


مهلا (بانو)
ساعت1:06---4 دی 1393
اخیییییییییییییییییی
یادش بخیر
چقذر عاشق زندگی کیا و رجا بودم
پاسخ: منم عاشق زندگی اقا و بانو هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها