سام درخشانی3 اذز93
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

http://photos-h.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10483360_392344190922031_1321214164_n.jpg

سام درخشانی این عکس زیبا و متفاوت را به عنوام هفتاد و دومین پست اینستاگرام خود انتخاب کرد و با نوشتن بخشی از شعر بانو سیمین بهبهانی برای همراهان خود در شبکه اینستاگرام به اشتراک گذاشت سام درخشانی لحظاتی بعد از گذاشتن این پست عکس پروفایل خود را نیز عوض کرد . .دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد . سعادت ان کسی دارد که از تنها بپرهیزد . خداوندا تو می دانی انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است . چه رنجی میبرد انکس که انسان است و از احساس سرشار است . .



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت22:19---11 آذر 1393
خیییییییلییییییی خیییییییلییییییی قشنگه من عاشقش شدم مرسی رهاجون

مرضیه_682
ساعت1:02---8 آذر 1393
وااااااااااااااااای رهایی این عکس آقاااااااساااااااااااام چقده خوشملهههههههههههههههه

نگین
ساعت16:28---7 آذر 1393
خییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییلی جیگره

لیدا
ساعت13:40---5 آذر 1393
واااااااااااااااای عاشق این عکسمخیلی باحاله
پاسخ: ممنون لیداجان که کامنت میزاری


مهلا (بانو)
ساعت20:12---4 آذر 1393
بانو بمیره غمتونو نبینه اقاااااااااااااااااااااااااااا ااااا

همه غمتونو به دل میخرم اقاااااااااااااااا


نیاز
ساعت17:45---4 آذر 1393
خاک به سرم رهایی دوباره که همون جری شد میگه شماره موبایلمو وارد کنم چی کار کنم لطفا سریع جوابمو بده من دارم میرم...
پاسخ: نمیدونم نیازجان اما اگه موبایل وارد کنی هرکسی شمارت داشته باشه میتونه پیدا کنه پیجت


سمیرا
ساعت14:29---4 آذر 1393
یه لحظه یاد ماتادور افتادم
مرررررررررررررررررررسی
برم اسپند دود کنم عموسام پست گذاشت
خیلی عالی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها