عکسهای برنامه شکرانه
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

http://photos-f.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/10724111_1542607762635637_1526465038_n.jpg

برنامه شکرانه عید قرباااااااااااااااان شیراز باغ عفیف اباد

http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xap1/10541931_699728163450946_1158393727_n.jpg

فقط اقاااااااااااساااااااااااااااام درخشانی دوست داشتنی

دوستای گلم که اینستا ندارین حرفهاتون در قالب یک نامه کوتاه برای اقای درخشانی بنویسید

بزارید در جدیدترین پست وبم من میزار اینستا

که برسه به دست اقای درخشانی

چون اقاسام فالوم کردندایشالااااااااا میخونن حرفهاتون



نظرات شما عزیزان:

سیده حلیا میریار(همون حلیای خودمون)
ساعت16:56---22 مهر 1393
آخی رهایی من فقط آخراشو دیدم خیلی خوب بود . برای آقا سام بنویس که من 14سالمه و 5 ساله که عاشق بازی های آقا سام شدم بازیشون توی سریال پژمان و نابرده رنج و فیلم سینمایی رد پایی در بزرگراه رو خیلییییییی دوست دارم و آرزومه که ازنزدیک ببینمشون و ازشون خواهش میکنم که تشریف بیارن آستارا و فیلمای خنده دار و پلیسی بیشتر بازی کنن و زود تر ازدواج کنن. لطف میکنی اگه بنویسی دستت درد نکنه گلم رهاجونم لطفا اسممو اینطوری بنویسی:سیده حلیا میریار
پاسخ: باشه عزیز دلم فردا اولین پست نامه شما میزارم...سمت راست وبم ببین نوشتم لینکهای روزانه...یکجا نوشتم اینستاگرام خودم....فرداشب روی اون لینک کلیک کن که خیالت تخت شه نامت گذاشتم


پریسا
ساعت15:58---16 مهر 1393
سلام لطفا بهش بگو ارزومه ببینمش ومیمرم براش.
پاسخ: لطفا یکم بیشتر بنویس مثل سن خودت چندساله طرفدارشونی کدوم نقششون بیشتر دوست داری ارزوت براشون چیه حدود پنج شش خط بشه چشم من میزارمش


مرضیه_682
ساعت0:54---16 مهر 1393
وای چه عکسای قشنگی مرسی رهاجوووووووووونم
بالاخره بعد از مدتها تونستم برنامه رو ببینم البته نصفشو دیدم ولی بازم خیلی خوب بود و شانس آوردم
پاسخ: خداروشکر.عزیزمممممم هرچی میخای به اقای درخشانی بگی درقالب یک نامه بگو تا من بزارم پیجم


مهلا (بانو)
ساعت18:48---15 مهر 1393
اخیییییییییییییی چه عکسای خوشگلیییییییییییییییی

مرسی رهایی


آفتاب
ساعت15:50---15 مهر 1393
سلام رها جان . عكس آقاي درخشاني در فرودگاه اهواز هر كاري ميكنم بالا نمياد اگه ميشه دوباره اون عكس پست بذار
پاسخ: باشه عزیزم باید بگردم دوباره اون عکس پیداکنم چشم درستش میکنم


سمیرا
ساعت15:29---15 مهر 1393
مرررررررررررررررسی رهاجان
بابت پستها و نامه
پاسخ: خواهش گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها