سام درخشانی و دزدی ازبانک
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سام درخشاني که اين روزها سخت سرگرم بازي در سريال هفت قسمتي «زاويه هفتم» به کارگرداني محمود معظمي است، درباره نقشي که دراين ميني سريال بازي مي کند به «باني فيلم» گفت: من درزاويه هفتم ايفاگر نقش جواني به نام منصور هستم که سرکرده سارقان است و درگير سرقت مسلحانه از يک بانک مي شود. من در اين کار انرژي زيادي براي منصور گذشتم اما با اين حال از نتيجه کار راضي هستم. به اين دليل که منصور برايم بسيار جذاب و به نسبت ساير نقشهايي که بازي کردم، متفاوت است. تا به حال درهيچ کاري نقش رئيس دزد ها را نداشتم و خوشحالم در اين شرايط کاري که بيشتر داستان فيلمنامه ها ونقش ها به يکديگر شباهت دارد، فرصت بازي در اين نقش برايم مهيا شد.

سام درخشانی افزود: «زاويه هفتم» داستان جالبي دارد و مربوط به يک سرقت فاميلي است و به اين ماجراي سرقت از هفت زاويه پرداخته مي شود. من در اين سريال در کنار حميد رضا پگاه، رويا نونهالي، رحيم نوروزي و تينا آخوند تبار بازي کردم که آقاي پگاه و خانم نونهالي پليسهاي اين سريال هستند. قرار بود «زاويه هفتم» هفته نيروي انتظامي پخش شود اما با توجه به تغيير کارگردان و اينکه ما چند روز کار نکرديم وتعطيل بوديم، داستان پيچيده شد و تصور نمي کنم به پخش برسد. درخشاني که امسال بازيگر پرکاري نبوده، درباره کارهاي آماده پخشي که دارد توضيح داد: متاسفانه امسال درتلويزيون کم کار بودم و فقط دو کار رسانه اي با عناوين «باج» و «ارثيه پر ماجرا» داشتم. درفيلم « باج» با نيما شاهرخ شاهي، تينا آخوند تبار، نيلوفر پارسا و حشمت آرميده همبازي بودم  و در«ارثيه پر ماجرا» نقش مردي به نام سهيل را داشتم كه به همراه باجناقش کامران با بازي مهرداد نظري براي تصاحب ارثيه، ماجراهاي طنزي را ايجاد مي کند. در اين کار هم در کنار سحر قريشي، نرگس محمدي، آتش تقي پور، ارژنگ امير فضلي، مهرداد نظري و هايده حائري حضور داشتم.
بازيگر سريال«پژمان» درپايان عنوان کرد من معمولا علاقه اي به همزمان در دو پروژه کار کردن ندارم. البته صحبت هايي هم شده که بعد از اين کار در يک فيلم سينمايي و يک سريال بازي کنم. اما چون حضورم قطعي نشده ترجيح مي دهم حرفي در اين باره نزنم. ضمن اينکه فيلم سينمايي «پژمان» را هم در پيش داريم ولي قبل از آن با اين دو پروژه همکاري خواهم کرد. نا گفته نماند آخرين حضور درخشاني در تلويزيون بازي در سريال «آواي باران» به کارگرداني حسين سهيلي زاده بود که هنگام پخش، يکي از پر‌ بيننده ترين سريالها بود.

رها=لطفا درخشانیا برای حمایت از اقاسام درخشانی حتما در ادرس زیر کامنت بزارید

www.banifilm.ir/Modules/News/NewsDetail.aspx

بچه ها اگه موقع کامنت گذاشتن در بانی فیلم به مشکل برخورد کردید

اول کامنتتون جایی دیگه تایپ کند بعد در بانی فیلم سریع کپی پیست



نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت15:01---12 مهر 1393
ایول به مصاحبه جدید
مررررررررررررررررسی
پاسخ: سمیراجان اگه میخای حرفی چیری به اقای درخشانی بگی بگو من یک پست جدیدگذاشتم پیجم که اسمش هست نامه به اقای درخشانی.یک نامه کوتاه براشون بنویس من میزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها