تشکر از اقای سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

1393/7/5 حدود ساعتهای ده شب اقاااااااااااسااااااااااااااام درخشانی پیج من فالو کردند

instagram.com/samderakhshani1354bestactor

هوراااااااااااااااااااااا

ممنونممممممم اقاااااااااساااااااااااام درخشانی

 

 



نظرات شما عزیزان:

بیتا
ساعت17:12---7 مهر 1393
تبریک میگم بهت عزییز دلم)))خوش به حاااالتتتت
پاسخ: ممنونم بیتای عزیزممممممم


مرضیه_682
ساعت22:57---6 مهر 1393
واااااااااااااااااای بهت خیلی خیلییییییییییییییییی تبریک میگم رهاجونم
مباااااااااااارکت باشه گلم
پاسخ: ممنونم عزیزدلمممممممممممم


نیاز
ساعت17:12---6 مهر 1393
نه رهایی فعلا نت واسه من قطه خیلی خیلی دلم تنگ شده میخوام بیام ای کاش میتونستم بیام الانم با کامپیوتر میام خلاصه دس رو دلم نذار که خونه خیلی میخوام بیام:- ((
پاسخ: اشکالی نداره عزیز ایشالا زودتر مشکل نتت درست میشه


سمیرا
ساعت16:54---6 مهر 1393
رهااااااااااااااااااااااااجون بابت همه چیز تبریک میگم
هزارتایی شدنت و ا زهمه مهمتر فالو عموسام مهربون
قرررررررررررربونت
پاسخ: ممنوووووونم عزیزدلمممممممم


نیاز
ساعت16:37---6 مهر 1393
وااااااااایی رهایی واقعا بهت تبریک میگم بازم تبرررررررییییییییییک
پاسخ: ممنونمممممممم عزیزم


نیکا پریا
ساعت16:08---6 مهر 1393
تبرییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییک فراوووووون رهایییییی خودم
منم فالو میخوام
پاسخ: ممنونم عزیزم ایشالااااااااا شما نفر بعدی


مهناز
ساعت11:39---6 مهر 1393
تبريك ميگمم رها جون هم فالو شدن هم هزارتايي شدنت.
پاسخ: ممنونم مهناز جووووووونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها