پخش مستند نابرده رنج
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

امشب30شهریور1393ساعت23 همون11شب خودمون

مستند (پشت صحنه)نابرده رنج از شبکه مستند

با تشکر از پانته آ جون و اقای بذرافشان که به پیج پانته آ عزیز  اطلاع دادند



نظرات شما عزیزان:

مرضیه_682
ساعت22:16---1 مهر 1393
طبق معمول من ندیدم
پاسخ: منم ندیدممممممممم


سمیرا
ساعت10:18---31 شهريور 1393
بد نبود خوب بود
اما به پای پشت صحنه نمیرسید
مرررررررررررررررسی
پاسخ: اخی عزیزمممممممممممممممممممم


شادی
ساعت0:43---31 شهريور 1393
رههههها ججونعجیجم :میسی از اطلاعرسانیتونولیمنازشبکهتماشاد یدمقوررررررررربونهعججججقماگرتو نسسسینبوخونینخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخ!!!‍
نابرده رنج خیلی ععالی و خاطره انگیز ه!!
من ععاشق توام !!
اقرررررررررااار میکنم !!
بایاد تو هنووز
هم سخته خواب شب !!
هم گریه های روز !!
پاسخ: خوب یکی خط اول برام ترجمه کنه!!!!!!!!!!!!! گریه منم متوجه نشدم!!!!!!!!!!چی نبشتی شادی جوووووووووووووونم؟؟؟؟


حلیا
ساعت23:07---30 شهريور 1393
دستت درد نکنه رهاجونم مرسی که گفتی، بووووووووووس
پاسخ: خواهش عزیزم بوووووووووووووووووس


مهلا (بانو)
ساعت21:18---30 شهريور 1393
وای خدا من احتمال قوی نمیتونم ببینم
پاسخ: منم ندیدممممممممم خخخخ تا شروع شد کانال عوض کردن!!!!!!!!!منم بروی خودم نیاوردم خخخخخخخ
پاسخ: یک سر برو کلبه لطفاااااااااااا مهلایی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها