اسلحه سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس فوق العاده است

فقط اقااااااااااااااااسااااااااااااااام دوست داشتنی

پخش مجدد سریال ماتادور از شبکه ای فیلم از امشب

ساعت22:30تکرار روز بعد ساعت14:30

عکس با تشکر از پیج sohrabvaladbeygi@



نظرات شما عزیزان:

مهدیس
ساعت13:47---20 شهريور 1393
دیوووووووووووووووووووووونه این عکس شدم
پاسخ: عزیزمممممممممم


اسما
ساعت11:32---20 شهريور 1393
روزسینماروبه عالیجناب سام خان درخشانی تبررررریییییکککک مینمایم

حلیا
ساعت1:50---20 شهريور 1393
وااااااااای رهایی مرسییییییییییی وااااااااااای آقاسامی قربون اون چشای رنگیت برم من رهایی واقعا دستت درد نکنه خیلی خوبه که هستی
پاسخ: لطف داری حلیا جونمممممممممم


شادی
ساعت0:20---20 شهريور 1393
عه عه عه !!شوما آهنگ جنیفر وتیلور و ... اینجور چیزا گوش میکنین ؟؟؟؟ولی حتما انتظار ندارید که جوجه شاعری که عاشق حافظ و سعدی و مولاناس و قراره پا جای پای پروین اعتصامی بذاره ترانه غیر فارسی بگوشه و دوست داشته باشه !!!من خارجی فقط عربی !!نانسی گوش میکنم که بلدم ترجمه کنم نزدیکترینه به زبان فاخر پارسی !!!
راسسی من اسپیکرام خاموش بود بحدش نمیدونسسم که سحر آهنگ لیلا رو وب گذاشتند !!فک میکردم این سوغاتی رو من اولین باراختراع کردم و از لیلا خریدم ازاون ور آب براتون آوردم !!خخخخخ تا اینکه دیدم همه دارند از آهنگ وب سحر تعریف می کنند ضایع شدم رفت !!!!خخخخخ
پاسخ: من کلا کامپیوترم صداش سوخته شادی جونم!!!!!!!!!!!!هیچی نمیشنوممممممممممممم


شادی
ساعت0:19---20 شهريور 1393
[نههههههه !!تونوخخخخودا شلل لیک نکنییییین عالیجناب !!منو نکشییییییین !!!من بی گُناهم !!خخخخ!!
رهها ججون عجیجم !!چه عسک زیباااااااایی !!جیگگگره چشای ننناسشون!!

پاسخ: بکشیدش عالیجناب!!!!!!!!!!!افرین عالیجناف!!!!!!!!


مهلا (بانو)
ساعت19:30---19 شهريور 1393
اره عکس قشنگیه

مرسی رها جون
پاسخ: خواهش بانو عزیزمممممممم


مهناز
ساعت1:54---19 شهريور 1393
رهاجون خوبه كه هستي مرسي
پاسخ: ممنون از شماها هم که هستید و کامنت میزارید


مرضیه_682
ساعت1:00---19 شهريور 1393
خیلییییییییییییییی قشنگه مرسی رهایی
پاسخ: خواهش میکنم مرضیه عزیزم


نیکا
ساعت0:46---19 شهريور 1393
پروردگاارااااااااااااااااااااا ااااااااا چقدر ترسناک اوه اوه چه اخمی
اینه عاشقه این جذبه و اخم اقاااااااسااااااااامی هستم
خدا و کیلی مو به تنه ادم سیییخخخخخخخخخ میشه
پاسخ: راست میگی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها