Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

http://photos-f.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10598686_705916229461477_1729006187_n.jpg

ادرس رستوران خونه اقااااااساااااااام درخشانی

چهارراه جهان كودك|بسمت حقاني شرق|خيابان شهيدي|انتهاي بن بست كمان

رستوران خونه|تلفن:٤٣٩٣٧|همراه:٠٩١٢٨٣٨٣٤٣٧

این صفحه اینستاگرام رستوران خونه اقااااساااااااام هست

غذا بیرون نخورید در خونه اقااااااساااااااااام بخورید

روی لینک زیر کلیک کنید و وارد پیج رستوران خونه بشید و غذاها خوشمزه ببینید

instagram.com/khoonerestaurant



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت14:35---7 بهمن 1394
سلام آقا سام ،چند سالی هست بخاطرشباهت زیادی که بین منو شما هست تو هر فیلمی که بازی میکنید اطرافیان منو به همون اسم صدا میکنن

اگه امکانش هست خواستم شمارتونو داشته باشم .ممنون میشم


عاشق سام(ثنا )
ساعت16:29---16 آذر 1394
سلام رها خانم واقا سایت عالی داری
من هم در نوبه ی خودم به اقا سام تبریک میگم
من که رفته بودم رستورانشون خیلی گرام و صمیمی با ما طرفدارشون رفتار کردند واقعا یه هنر مند مردمی واقعی هستند باز هم از شما رها خانم تشکر میکنم
راسنی رها خانم شما خودتون رفتید به رستوران
پاسخ: سلام....خوش اومدین به وب...خیر من اقای درخشانی رو ندیدم....عزیزم سریال پشت بام تهران به زودی شروع مشه و قراره یک پست ثابت بزارم و هر شب درباره سریال نطظراتمون بگیم....خوشحال میشم که شرکت کنی...از صفحات اول وب هم بازدیدکن


علیرضا
ساعت11:00---23 مهر 1394
لطفا یک لیست از قیمتهای غذاهای رستوران خونه رو برای من ارسال کنید . ممنون

amin
ساعت21:23---16 مهر 1394
سلام میخواستم یک سوالی بپرسم که باید آقای درخشانی جواب بدن
پاسخ: من رها مدیر این وب هستم سوالتون بپرشید شاید بتونم کمکتون کنم


javad
ساعت15:59---18 شهريور 1394
سلام رها خانم میشه خواهش کنم ایمیل مستقیم خود آقای درخشانی رو برام بفرستید
پاسخ: من ایمیلشون ندارم اقای جواد...اما اگر عضو اینستاگرام هستید ادرس اینستاگرام اقای درخشانی این هست samderakhshani@


javad
ساعت22:26---17 شهريور 1394
آقای درخشانی من یک روانپزشکم ساکن اصفهان و عاشق بازی های شمام خوشحال میشم از نزدیک باهاتون ملاقاتی داشته باشم
پاسخ: سلام من رها مدیر این وب هستم..خوش اومدین به وب


javad
ساعت22:19---17 شهريور 1394
سلام آقای درخشانی....آرزوی من موفقیت شماست دوستتون دارم

مریم
ساعت2:46---17 شهريور 1394
نه این شماره اقا سام نیست شمارشون کد یکه
پاسخ: این شماره رستوران خونه اقاسام هست....شماره تلفن اقای درخشانی که صددرصدنیست


علیرضا رحمانیان
ساعت17:40---6 شهريور 1394
سلام آقای سام درخشانی . من و خانوادم شما را خیلی دوست داریم. لطفا شمارتان را به این شماره ارسال کنید 09368941683 ممنون میشم

هادی
ساعت18:18---7 مرداد 1394

سلام اگه میشه لطف کنید شماره تلفن اقا سام رو بدید ممنون میشم با تشکر

.......... اینم شمارم


پاسخ: سلام ببخشید من شماره اقای درخشانی که ندارم شما اگه دوست دارید ایشون ببینید میتونید برید رستوران خونه ببینیدشون


میترا
ساعت11:20---24 دی 1393
سلام رها جونم بابت تمامیه پستا مرسی

خیلی عالی بود
پاسخ: ممنونم عزیزم لطف داری


مهدیس
ساعت13:51---20 شهريور 1393
خیلییییییییییییییییییییییییییی ییییییی

خوشمزه بود شماره موبایل رستورانم گرفتم
پاسخ: افرین
پاسخ: اگه یک بار دیگه رفتی و اقای درخشانی دیدی عکس و امضا حتما میگیری بعد بده بزارم وبم....مثلا اگه دوست نداشتی عکس خودتو کات کن......ایشالا دفعه بعدی میبینیشون


اسما
ساعت11:16---20 شهريور 1393
نه شماره مال داداش سامی نیس چون توگلخانه اگه دقت کردین یه جامجریه گف سام هنوزیه شانس داری یه 0916 هنوزمونده
این یعنی اول شمارشون0916هس نه0912
پاسخ: احتمالا مال رستوران هست نه مال اقاسام


مهلا (بانو)
ساعت19:32---19 شهريور 1393
این پیج هم مال سامه ؟؟؟؟
یعنی خود سام این پیج هم ساخته ؟؟؟؟
پاسخ: نه فکرکنم یک نفر دیگه ادارش میکنه فکنکنم مال اقای درخشانی باشه


نیلوفر
ساعت14:32---19 شهريور 1393
رها جون یه سوال این همراه خوده داش سامی هست عایا
پاسخ: نمیدونم عزیزم.....خوب یک زنگ بزن ببین کی گوشی برمیداره؟فکرکنم مال رستوران باشه


Nilo
ساعت0:12---19 شهريور 1393
Shomarh mobayl baray dad ash Sami ast

Nilo
ساعت0:09---19 شهريور 1393
Shomarh mobayl baray dad ash Sami ast
پاسخ: نمیدونم عزیزم اما متعلق به رستوران خونه هست که متعلق با اقاسام هست


اسما
ساعت21:32---18 شهريور 1393
عععععععااااااااالللللللییییییی مرسی رهایی
پاسخ: خواهش میکنم اسما جون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها