سام درخشانی و رحمتی در باج
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقاااااااااااااااساااااااااااااااام و اقای وحید رحمتی در سینمایی باج



نظرات شما عزیزان:

اسما
ساعت17:19---15 شهريور 1393
چشم رهایی مرسی که به حرفای مااحترام میذاری
پاسخ: قوربونت برم عزیزم


اسما
ساعت12:20---15 شهريور 1393
چیقده خوشلل رهاجون کامنت خصوصیم اومد؟؟؟؟
پاسخ: اره عزیزم...این دفعه اومدی اینستا بی پیجم کامنت بزار تا من راحت بتونم پیدات کنم


ریحانه
ساعت17:14---14 شهريور 1393
سلام من لینکت کردم خوش حال میشم به وبم سر بزنی من وبمو تازه برای اقاسام ساختم و یه تازه کارم امیدوارم کمکم کنی
پاسخ: سلام عزیزم.موفق باشی.........اما چرا ادرس وبت نگذاشتی......ادرس بزار تا بتونم بیام گلم


شادی
ساعت16:57---14 شهريور 1393
چراااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:- ((
پاسخ: سوال مفهوم نمی باشد؟؟؟؟؟؟؟چرا چی؟چرا کی؟ چرا چگونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شادونه جون
ساعت16:52---14 شهريور 1393
جیییییییییییییخخخخ !!!داااااااااااااااااااادد رهههااااااااااااااااااججونم :سلاااااااااااااااام !!!کجایین عزیییییزززه دلم !!دلم واستون شده : اتم هلیوم!!بههله دیگه !! من از سفر قندهار برگشتم!!! قووووووووووووررربونه عچچقم بشششششمم که بازم همچنان با این دختر لات و لوتا عسک میندازند{خشم اژدها !!خخخ} و از همه هم خوشچلترند !!
آآآوورییین میسی عسلم !!راستی رحمتی کی هَه؟؟؟
پاسخ: وای شادی جوووووووووونم دلم برات یک ذره شده بوت.......اقای رحمتی هم بازیگر هستند.......قندهار رفتین بی سوغاتی برگشتین؟؟؟؟؟؟؟؟مارگوپولو شدین شادی جونم که!!!!!!!!بله دیگه اقااااااااااا فقط عکس می اندازن که ما عین ازدها بشیم خخخخخخخخ


سمیرا
ساعت2:33---14 شهريور 1393
مرررررررررررررررسی رهاجان
نمی تونستم نظر بزارم ممنون
پاسخ: عزیزمی شمااااااااااا


مرضیه_682
ساعت0:37---14 شهريور 1393
واااااااااااااااااااای خیلییییییییییییییییی قشنگه مرسی رهایی
نگاشم بی مثاله و بی نظیر
پاسخ: عزیز دلمی


نیکا
ساعت13:16---13 شهريور 1393
وایی چه عکس قشنگی
عاشق این تیپ اقاااااسااااامی هستم
چه نگاه بامزه ای البته بامزه که نه یه خرده هم ترسناک
معلومه که خیلی خستند
یه خبر خوووووب 18 شهریور شبکه ای فیلم ساعت 10:30شب ماتادور رو نشون میدههههه
من که خیلی خوشحالم
پاسخ: وای من دوست دارم ببینم هی به این پولاد بخندم ههههه


مهلا (بانو)
ساعت10:47---13 شهريور 1393
عالیییییییییییییییییی
پاسخ: فوق العاده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها