سریال زاویه هفتم با بازی سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

به گزارش «باني فيلم»، مجموعه تلويزيوني «زاويه هفتم» به كارگرداني محمدعلي سجادي و تهيه‌كنندگي اميرحسين شريفي، نيمه مرداد امسال در تهران كليد خورده است و تصويربرداري همچنان ادامه دارد. به تازگي ضبط سكانس هاي سرقت از بانك در لوكيشن بانك قوامين شعبه بلوار تعاون در انتهاي بزرگراه حكيم انجام شد و گروه در صدد هستند تا هفته جاري بخش هاي مربوط به تعقيب و گريز پليس و سارقان را در خيابان هاي تهران جلوي دوربين ببرند. تدوين همزمان سريال نيز در حال انجام است. بازي سام درخشاني و نيما صفايي در نقش اعضاي باند خلافكاري در سكانس هاي سرقت آغاز شده است.
رويا نونهالي، حميدرضا پگاه، كامران تفتي، بهرام ابراهيمي، سارا نازپرور، ميرطاهر مظلومي، مهدي ميامي، عليرضا مهران، فرهاد بشارتي، معين الدين عشاقي، بهزاد داوري و... ديگر بازيگران اصلي اين مجموعه هستند.

لطفااااااااااااااا متن کامل خبر از ادرس زیر بخونید

لطفااااااااا برای اقااااااااااسااااااااااااااام کامنت بزارید

www.banifilm.ir/Modules/News/NewsDetail.aspx



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت17:29---18 شهريور 1393
اخمو!!!!!!!

حالت جدیش هم جذابه....

مثل همیشه.....
پاسخ: اره عزیزم اخمو خیلی جذابترن


سمیرا
ساعت19:37---10 شهريور 1393
رهاجون شرمنده چند روزه در تلاشم اما نمشد
مرسی
به به چه شود...رویانونهالی حمیدرضاپگاه کامران تفتی و...عموساااااااااام


نیکا
ساعت17:41---10 شهريور 1393
اینکارو کردم عضو هم شدم ولی وقتی میخوام لایک کنم میگه پسوردت با یوزنیمت غلطه ولی من درست میزنم اخه من چی کار کنم

اسما
ساعت12:21---10 شهريور 1393
اخیییییی چیقده نازوالبته عصبانی
مردیم ازبی سریالی نابرده رنجم داره تموم میشه کاش زودترشروع بشه فقط رها جون میدونی نقش اقاسام تو اسمان همبشه ابری نیست چیه؟؟؟؟؟
پاسخ: نه سریاله؟؟؟؟؟من نشنیدم


گلرخ
ساعت3:20---10 شهريور 1393
سلام بچه ها من اومدم چقدر دلم برای این وب تنگ شده بود چقدر نقش منفی به سام میاد خیلی جیگر شده فعلا با نابرده رنج مشغولیم ایشالله زودترپخش بشه سلام منو به سام برسونید ممنون
پاسخ: سلام عزیزم منم دلم برات خیلی تنگ شده بود


نیکا
ساعت0:39---10 شهريور 1393
سلااام رها من اینستاگرام رو نصب کردم گلی نمیتونم برای اقااااساااام نظر بزارم یا لایک کنم تو میدونی برای چیه
پاسخ: عضو شدی؟؟؟؟؟؟؟خوب وقتی با یوزنیم و پسوردت بری میتونی لایک کنی و کامنت بزاری


مهدیس
ساعت20:13---9 شهريور 1393
رها یکی تو مای استار نوشته بود کم زر بزنید اسمشم نوشین بود ما که نوشین نداشتیم تازه چرا همچین حرفی زده
مب خواستم ببینم کسی قبلا با این اسم
مزاحم نبوده تو مای استار
پاسخ: مزاحم که همیشه داشتیم...اما من این اسم یادم نمیاد


مهدیس
ساعت16:05---9 شهريور 1393
رهاجون دارن سکانس تعقیب پلیس رو

میگیرن تو خیابونا باید بگردم

ای وووووواااااااااااااااااااااااا ااای دارم سکته میکنم


مهدیس
ساعت8:17---9 شهريور 1393
رها دارم قاطی میکنم

هزار بار به بابام گفتم بریم تهران رستوران

خونه شاکی شده میگه اون رستوران چه خبره حالا بابام منو میبره حالا سر اقا سامی شلوغه البته با گندی که مامانم زد بابام فهمید اون رستوران مال اقای درخشانی گفت نمییریم اون رستوران:-


مهدیس
ساعت8:09---9 شهريور 1393
این یعنی یه سرشون شلوغه

اااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااای بابااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااا

پس من کی برم تهران برم اقا سامی نبینم

قاطی میکنم دیووووووووووووووووووونه:- ((
پاسخ: فکرنکنم مدت زمان فیلمبرداری اسن سریال زیاد باشه چون همش7قسمته


مرضیه_682
ساعت0:17---9 شهريور 1393
آخ جوووووووووونم من عاشق این تریپ آقاسامم
وااااااااااااااااااااااای خیلییییییییییییییییییی بهش میاد ایشالا فیلم خوبی بشه
پاسخ: منم همینطور عزیزم


مهدیس
ساعت23:25---8 شهريور 1393
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ی

فدایی داری چه خوشگله


پاسخ: این گریم به اقاسام میاد


مهلا (بانو)
ساعت22:03---8 شهريور 1393
موفق باشین اقااااااااااااااااا

رهااااااااااااا من هیچوقت نتونستم تو بانی فیلم کامنت بذارم

بی زحمت خودت به جای من زحمتشو بکش مرسی
پاسخ: عجب این بانی فیلم مشکلش باشما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شقایق
ساعت21:15---8 شهريور 1393
به به ژست آقاسام تو حلقم
پاسخ: خوش اومدی عزیزممممممممم


نوشىن 13
ساعت18:52---8 شهريور 1393
چه گرىمه جالب و عجىبى
دوست دارم آقای درخشانى
پاسخ: گریمشون عالیه


نیکا
ساعت17:24---8 شهريور 1393
اوه اوه یا حضرت عباس اقااااااسااااامی چقدر خشن شدند ترسیدم یه نقش منفی
ماشالاه جذبه رو نگااااااااا ادم جرات نمیکنه اب بخوره توروخدا اقااااساااامی انقدر خشن نگاه نکید من که یه ساعته از جام تکون نخوردم مامانمم هی داره صدا میکنه جدی میگم


اقاااااااساااامی
پاسخ: اقاااااااااااساااااااااااااام ادم خلاف میشوند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها