سام درخشانی پسری شبیه بابا
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سام درخشانی (در فیلم پسری شبیه بابا) سالهای قبل



نظرات شما عزیزان:

نیکا
ساعت11:42---8 شهريور 1393
وااای چقدر اقااااساااام خوشگل شدند من این فیلمو ندیدم
پاسخ: منم ندیدم مال خیلی وقت قبله


مهلا (بانو)
ساعت17:59---7 شهريور 1393
توسش دارم

قشنگهههههههههههههه
پاسخ: بابا رو یا پسر بابا رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخ


مهدیس
ساعت15:03---7 شهريور 1393
ای باباااااااااااااا
اعصابم خورد شد یکی وب سایت احسان

خواجه امیری داشت پز اصفهان رو میداد

که بلیط کنسرت اصفهان زود تر از مال

ارومیه تموم شده منم هرچی از دهنم در

اومد بهش گفتم من از اونایی که میگن

فقط استان ما بدم میاد پز استانشونو

منم از تموم شدن بلیط های کنسرت

احسان گفتم از تبریز حالشو گرفتم رها

برام نیرو بفرست یه چیزی بگو دارم دیوونه

میشم
پاسخ: توجه نکن عزیزمممممم


مهدیس
ساعت13:31---7 شهريور 1393
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااایییییییییییییییییی

شبیه بچه شدن


بایییییییییییییییییییید این فیلمو ببینم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها