سام درخشانی6شهریور93
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

اقاااااااااااااساااااااااااااااام و اقای وحید رحمتی



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت17:38---18 شهريور 1393
خوشگل و جذاب مثل همیشه.....

نیکا
ساعت11:45---8 شهريور 1393
اوه اوه اوه چه اخمی چه جذبه ای خداییش من که ترسیدم همونجور که گفتم چهار ستون بدم میلرزه
پاسخ: منم ترسیدم از این اخم


مرضیه_682
ساعت16:13---7 شهريور 1393
واااااااااااااااای چه عکسی
چه اخمی
چه جذبه ای
دست گلت درد نکنه رهایی
پاسخ: اخم هم فقط اخم اقااااااااااااسااااااام


نیکان
ساعت23:59---6 شهريور 1393
آره دیدم ازت تشکر هم کردم،بازم ممنون

در اون رابطه آره یا نه؟
پاسخ: نیکان جان بهم داده بودی اما من گمش کردم اخه اول گفتم شاید یک کسی دیگه با اسم شما اومده بهم داده بعد من تا از سحر بپرسم چندوقتی طول کشید عزیزم الان ندارم گمش کردم


نیکان
ساعت19:29---6 شهريور 1393
پیام خصوصیم اومد؟
پاسخ: اره نیکان جان اومد عزیزم لینک کردم......


مهدیس
ساعت18:49---6 شهريور 1393
به به من عاشققققققققق

فیلم های خشنی هستم


مهلا (بانو)
ساعت16:15---6 شهريور 1393
چه عکس خوشگلیهههههههههههههه

مرسی فرمانده
پاسخ: خواهش میشود بانو خانم


مهدیس
ساعت14:26---6 شهريور 1393
وااااااااااااااااااااای من فکر کنم عاشق این

عکس شدم

ولی چرا داداشمون نمی خنده
پاسخ: فکر کنم نقششون توی این فیلم خشن


نیلوفر
ساعت13:29---6 شهريور 1393
ببخشید تصحیح میکنم چه اخمی چه جذبه ای فقط سااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام درخشاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااانی

نیلوفر
ساعت13:25---6 شهريور 1393
چه اخمی چه جذبهای فقط سااااااااااااااااااااااام درخشااااااااااااااااااااااانی}; -
پاسخ: فقط اخم اقااساام


نوشىن 13
ساعت11:45---6 شهريور 1393
خىلى خوشگلهههههههه
فقط وحید رحمتى کىه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: نمیدونم عزیزمممممم حتما از عوامل فیلم باج


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها