سام درخشانی و نیما شاهرخ شاهی در باج
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس اقاااااااسااااااااااااااام تقدیم به دوستای گلم در وب Best Actor

که تنها به عشق اونهاست که دارم وبم هر روز اپ میکنم



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت12:50---7 شهريور 1393
مرسی رهاجونم میگم این نیما شاهرخ شاهی جنبه عکس گرفتن نداره ها قیافشو میبینی توخیلی از عکسا اینطوریه۰ راستی روزت مبارک دوست خوبم خیلی دوستت دارم
پاسخ: اره دقیقا توی همه عکسها همین ژست میگیرن.........روز شماهم مبارک عزیزم


مهدیس
ساعت14:23---6 شهريور 1393
مرسی رها جوووووووون

به قول نیکا فقط اقاااااااااا
ساااااااااااااااامییییییییی


نیلوفر
ساعت13:22---6 شهريور 1393
رووووووووووووزت مباااااااااااااااارک فرمانده رهاااااااااااااااااااااااااااا اااااا
پاسخ: روز شما هم مبارک نیلوفر جان


نوشا
ساعت9:06---6 شهريور 1393
سلام رها روزت مبارک ممنون ازعکسات من ازلندن وب تونگاه میکنم
پاسخ: ممنون نوشا جان روز شما هم مبارک و خیلی خوشحالم به جمع ما اضافه شدی خیلی خوش اومدی


مرضیه_682
ساعت0:29---6 شهريور 1393
مرسییییییییییییییی رهای گلمخیلی چسبید عزیزم
راستی رهایی روزت مباااااااااااااااااااااااارک
پاسخ: روز شما هم مبارک عزیزممممممممم


مهلا (بانو)
ساعت0:17---6 شهريور 1393
مرسی رهایی فرمانده کاتـــــــــــــــــــــــر

راستی رادیو هفت رو دان کردم اما انگار خرابه باز نمیشه
فقط انلاین میتونم ببینم

پاسخ: نه من خودم کامل دانلودش کردم اما نگاش نکردم هنوز


نیکا
ساعت23:27---5 شهريور 1393
مرسی رهاااااااااااا جووووووووووووون
خیلی دوست داریممممممممممم
فقط اقاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا
ساااااااااااااااامیییییییییی ییییییییییییییییی

پاسخ: منم شما خیلی دوست دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها