پایان فیلمبرداری فیلم باج
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

پایان فیلمبرداری فیلم باج

خسته نباشید اقاااااااااااااااسااااااااااااااااااااااام



نظرات شما عزیزان:

nosha
ساعت9:14---6 شهريور 1393
salam khaste nabashid aghaye darakhshni

سمیرا
ساعت19:38---5 شهريور 1393
رهاجان باری من تمام عکسا باز میشه
مرسی خبر خوبی بود فقط اینم میخواد طول بکشه تا بیاد بازار مثه ارثیه پرماجرا بشه
پاسخ: خواهش گلمممممممممممم نمیدونم بخدا


مهدیس
ساعت17:50---5 شهريور 1393
منظورم عکس اوله به نظر من دیگه راش

نده تو خونه

روز دخترو به همه ی دخترهای ایران مخصوصا دوستانی که این جا تشریف دارن چون همه ی ما تقریبا هم عقیده هستیم
پاسخ: روز شماهم مبارک عزیزم


مهدیس
ساعت17:33---5 شهريور 1393
مهلا بانو دارن از یه خانوم دیگه عکس

یادگاری می گرن
پاسخ: وای چقدر عکس گرفتن برای یک فیلم خخخ


مهلا (بانو)
ساعت17:18---5 شهريور 1393
خسته نباشین اقااااااااااااااااااااااااا
یه چای قند پهلو براتون بریزم خستگی کار از تنتون دربره

رهاییییییییییییییییییییییییی ییییییییییی چقدر این تینا خانوم زشت تشریف دارن
یعنی درواقع وحشتناک تشریف دارن این دیگه از من لاغرتر و مردنی تره که خخخخخخخخخخخخخخ

راستییییییییییییییییییی دزد عسکا پیدا شد؟؟؟؟
یه اعتراف میخوام کنم :
من عسکاتو دزدیدمممممممممممممممم
اقای منه عسکاش دست تو چیکار میکنه خخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ: من تینا میبینم یاد اطاق عمل جراحی پلاستیک میوفتم خخخخخخ مهلا عکسها نیستن خوب برو صفحات قبلی وبم نابود شدم


مهدیس
ساعت13:36---5 شهريور 1393
من نمی فهمم رهاجون آمار بازدید کننده

وب سایت تو در روز بیشتر از وب سایت

سحرجون واسه ی چی گفتی سایتت

سوخته
پاسخ: عزیزم عکسهای خیلی از پستهای وبم توی ارشیو مردادماه دیگه نیستند!بقول یک بچه ها یکی عکسهای اقاسام دزدید!فککنم توی لوکس بلاگ یک مشکلی پیش اومده خداکنه زودتربرطرف شه


مهدیس
ساعت12:21---5 شهريور 1393
پس تموم شد

الان با خیال راحت می رم رستوران خونه

سر اقای سام خلوت دیگه؟؟؟؟
پاسخ: اره فککنم الان مشغول بازی در فیلم دیگه ای نیستند


نیکا
ساعت11:47---5 شهريور 1393
به به به سلامتی تموم شد
ایشالاع موفق بشین اقاااااااساااااااامی
پاسخ: ایشالااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها