چالش سطل اب یخ سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

من این پست دیشب بلافاصله گذاشتم

بعد الان اومدم نظرات بخونم دیدم پست اصلا نیست!!!!!

 

حالا مجددااااااااااااااا ببینید

ویدیوی فوق العاده چالش سطل اب یخ اقااااااااااااساااااااااااام

روی لینک زیر کلیک کنید لطفاااااااااااااا

 

instagram.com/p/sHqGesRJd0/



نظرات شما عزیزان:

نوشىن 13
ساعت12:39---5 شهريور 1393
وااااااااااى فىلمش خىلى قشنگ بود
دلم واسه آقا سام سوخت سرما خورده بود؟؟؟؟؟


نوشىن 13
ساعت12:39---5 شهريور 1393
وااااااااااى فىلمش خىلى قشنگ بود
دلم واسه آقا سام سوخت سرما خورده بود؟؟؟؟؟
پاسخ: سلام نوشین جان خوش اومدی عزیزم....بله فککنم قبلش یکمی سرماخورده بودن


مهلا (بانو)
ساعت0:43---5 شهريور 1393
خخخخخخخخخخخخخ

اره رها صفحه دومت عکس نیست یکی عکسای اقا رو دزدیده خخخخخخخخخخ
پاسخ: الان من چکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یک کامنت توی پاتقمون گذاشتم!


حلیا
ساعت23:21---4 شهريور 1393
واااااااای رهایی خیلی باهال بود ولی دلم واسه آقاسام سوخت بیچاره سرما هم خورده بود دستت درد نکنه خانمی
پاسخ: خواهش عزیزم اره انگاری سرما هم خورده بودن


مهلا (بانو)
ساعت21:59---4 شهريور 1393
رها وبت سالمه که

من الان تمام پستات و همه عکساتو میتونم ببینم
پاسخ: نه برو صفحه دوم هیچ عکسی دیگه وجود نداره!!!!!!!!!!!


نیلوفر
ساعت19:09---4 شهريور 1393
اره دیدم رها جووووون خیلی باحال بوووود

نیلوفر
ساعت17:49---4 شهريور 1393
رها جون لینک که دیگه ای نیست که بشه دید من نمیتونم از طریق این لینک ببینم
پاسخ: http://instagram.com/p/sKFN-rg0UI/?modal=true ازاینجا ببین میتونی ببینی


نیلوفر
ساعت17:47---4 شهريور 1393
قربونش برم داداشمو
پاسخ: عزیزم


نیکا
ساعت16:40---4 شهريور 1393
خخخخخخخخخخخخ
من که کلی خندیدم صدای اقااااساااااامی گرفته بود دیدی گفتم سر ما خورده
بیچاره اقاااااساااااامی فکر میکرد دست کسی بهش نمیرسه
بیچاره یخخخخخخخخخخخخخخخ زددددد
مرسی رهااااا جووووووون
پاسخ: اره سرما خورده بودن


مهدیس
ساعت16:16---4 شهريور 1393
رها جون دستت درد نکنه وبت خیلی قشنگه

ولی ویدیو خیلی خنده دار بود
پاسخ: سلام مهدیس جان خیلی خوش اومدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها