سام درخشانی و هوادارش
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

  

http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/10597526_1508899382678243_1652882955_n.jpg

این عکس مال دیروزه

چیقدر سبیل به اقاااااااااااساااااااااااام میاد



نظرات شما عزیزان:

مهلا (بانو)
ساعت12:43---3 شهريور 1393
اقاااااااااااااااااااااااااا بانو به فدای اون سبیلای دسته دوچرخه ایتون
پاسخ: جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخ نشنیده بودم


سحر
ساعت17:30---1 شهريور 1393
چه خوشگل چه خوشگل چه خوشگل شده داداش سامی تو این عکس واقعا جذاب شده ....:
مرسی رها جووووون
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم


اسما
ساعت10:37---1 شهريور 1393
اخخخخیییییی چه خوشگگگگللللل
مر30رهاییییی
شادی جون منم نابرده رنجومیبینم خیییییلیییی هم حال میکنم
پاسخ: خواهش اسما جان


نیکا
ساعت22:57---31 مرداد 1393
من عاشق سیبیل اقااااااااااااااسااااااااااااا اااامی هستم
ای خداااااا یعنی میشه منم با اقااااااااااااااااااا اینطوری عکس بگیرم
پاسخ: ایشالا میبینیشون عزیزمممممممم


شادی
ساعت18:20---31 مرداد 1393
سلام به رها ججون عسسسسسللمم!!
چقدر خشنگه اون طرفداره هم بامززه!!
ووووووایییییییییی نابرده رنج و هرروز میبینم !!خیلی خاطره انگیییزه !!
ففففدایییییییی شووون بشششم ممن با اون ظرف شستنشون تو جبهه که پرت میکردند بشقابا رومُرردم از خنده !!!
ازاین عادت باتو بودن هنوز !!
ببین لحظه لحظم کنارت خوشه !!
همین عادت با تو بودن هنوز!!
اگه بی تو باشم منو میکُشه!!
تموم ه قلبه تو به من نمیرسه !!
همینکه فکرمی برای من بسه!!
آآآآآآاوورییییین به عجق ه نازنین نیلوفریمون !!!
پاسخ: سلام شادی جون عزیز دل خودممممممممم
پاسخ: به به شعر بسیار زیباست فکر کنم عالیجناب برای من سرودن خخخخخخخخخ


نیلوفر
ساعت12:13---31 مرداد 1393
اره خیلی سبیل بهشون میاد
پاسخ: سلام عزیزممممممممممم


سمیرا
ساعت11:02---31 مرداد 1393
وااای رها عاشقتم
خیلی برهای خوبی بود حیف که دیر اومدم
اما رفتم تهران دیروز ...خیلی حال داد اما عموسام و ندیدم ولی خوشحال بودم که نزدیک تر شدم
خییییییلی عالیهمررررررررررررسی
پاسخ: عزیزم مسافرت ایشالا خوش گذشته باشه اقااااااااااسااااااااااااااام هم بزودی میبینی ایشالا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها