تشکر ویژه سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سام درخشانی=سلام ،،شديم يه استاديوم ازادي..ز همراهي همه عزيزانم ممنونم، مرسي كه با من همراهيد و بهم انرژي ميديد،كلي باهاتون پز ميدم...(به خدا).....يه تشكر ويژه ام دارم از فن پيجام كه بهترينن واين حرف من نيست اينو همه بهم ميگن،حودمم ميدونم بهترينها و منسجم تربن دوستانو در كنار خودم دارم ..خدارو شكر...از الان خيز بر ميداريم واسه دويستايي شدن در كنار شما...اميد وارم تا اون زمان همه شمارو از نزديك ديده باشم...دوستتون دارم خيلي...خيلي



نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت19:14---26 بهمن 1394
ببخشید نبینم اشتباه نوشته بودم دوست دارم داداش ماهم خیلی ی،سام درخشانی عزیزم♥رها جونم دوباره ممنون نازنینم

شقایق
ساعت18:59---26 بهمن 1394
سلام برادر مهربونم، چقدرماهی،خیلی دوست دارم دادشی ایشالا همیشه شاد و سلامت باشین.و خوشبخت بشین در کنار عسل جون،برادرم ناراحتتیتونو نبینبینم یه قسمت از فیلم پشت بام گریه کردیدوست دارم زیاد دادش گلم♥مواظب خودت باش مهربونم♥رهای نازنینم ممنون ن

ترانه
ساعت12:34---7 مهر 1394
سلام داداش سام مراقب خودن باش همیشه سلامت باشی

رضا
ساعت12:34---5 فروردين 1394
عرض سلام دارم خدمت سام درخشان و تمام هوادرانش.
جناب آقای درخشان هم همسنیم هم همقیافه هر موقع منو می بینن بهم میگن سام درخشان امیدوارم در همه کارهاتون هم نقش مثبت بازی کنین هم موفق باشین.


LAYA
ساعت1:19---1 شهريور 1393
وای ساموعزیزممممم چه جیگریهههههههه
اقا سام عاشقتوووووووونم
پاسخ: به وب هواداران سام درخشانی خوش اومدی عزیزم


مرضیه_682
ساعت2:16---31 مرداد 1393
وای رهایی انقده با دیدن این پست خوشحال شدم و ذوق کردم که حد نداشت
پاسخ: عزیزم


مرجان
ساعت8:50---30 مرداد 1393
سلام سام عزیزم.من عاشقتم.فوق العاده ای و تک تک.

من آرزومه که یه روزی ببینمت و ایشالله یه روزی باهم همبازی بشیم.آخه من عاشق بازیگریم و قصد دارم کلاساشو برم.

\"یه دونه ای\"

عاشق همیشگیت:مرجان
پاسخ: امیدوارم موفق شی...به جمع هواداران سام درخشانی در این وب خوش اومدی


نیکا
ساعت19:05---29 مرداد 1393
خواهش میکنیم اقااااااای درخشانی
ایشلاه هزارتای بشین و ما رو هم تا اون موقعی ببینین البته ما شما رو ببینیم
مرسی رهایی دلم برات تنگ شده بوووووووووود
پاسخ: عزیزممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها