سام درخشانی مرداد93
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقااااااااااسااااااااااااام پشت صحنه فیلم باج



نظرات شما عزیزان:

ليندا
ساعت17:32---28 مرداد 1393
سلام عزيزم هه هه هه نيلوفر پارسا رو كات كردي؟
پاسخ: اره دوسش ندارمممممممممم


مرضیه_682
ساعت14:27---28 مرداد 1393
رهایی تو کجاییییییییییییییییی؟؟؟؟
دلم خیلی واست تنگ شدهههههههههههههههه
پاسخ: یک مسافرت یک دفعه ای پیش اومد گلممممممممممم


shaghayegh
ساعت3:40---28 مرداد 1393
Slm raha jan bebakhshid man ye modati nabodam...az saite ghashanget didan konam..mazerat...mrc azizam in akse agha sam kheili khoshgle mamnoon..
پاسخ: سلام عزیزممممممممممممممم ممنونم لطف داری


مهلا (بانو)
ساعت22:27---27 مرداد 1393
رهاااااااااااااااااااااااااااا

این دیگه چه مسافرتی بود؟؟؟؟؟

مگه رفتی سفر قندهاررررررررررررر؟؟؟؟؟
پاسخ: هه شدم مارکوپولوووووووووووووو


شادی
ساعت20:16---26 مرداد 1393
رهههههههههههاااااااااججونم ؟؟؟؟؟؟رههههههههههههااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟جییییییییخخخ!!گوجایی عجیجم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!
پاسخ: مارکوپولو شدم رفتم قندهار


فاطمه
ساعت19:25---26 مرداد 1393
سلام ابجی منوب ساختم مطلب هم گذاشتم خوشحال میشم یه سربیای راستی دلم خیلی خیلی خیلی واست تنگ شده چرا دیگه نمیای ابجی بیا که دلم واست تنگ شده
نیاز جو.ن وبت رودیدم قالبت روعوض کن نفس خوب نیست البته وب خودته اختیارشو داری فقط خواستم نظرمو گفته باشم امیدوارم ناراحت نشده باشی
پاسخ: هرچی دنبال یک قالب خوب میگردم پیدانمیکنم عزیزمممممممممممممممممممم چشم میام گلم


نیاز
ساعت13:47---26 مرداد 1393
کجایی رها دلم گرف ده بار امروز اومدم وبت ولی هنوز نیومدی
پاسخ: مسافرت بودم نیازجووووووووووونم


مرضیه_682
ساعت13:15---26 مرداد 1393
سلام رهاجووووووووونم
عزیزم دلم واست تنگ شدههههههههههه


نیکا
ساعت12:38---25 مرداد 1393
مرسی رهایی خیلی عکس قشنگیه من دوسش می دارم
دلم خیلی تنگ شده برای فیلیم های جدید اقاااااساااااامی


شقایق
ساعت7:41---24 مرداد 1393
عشقه این سام درخشانی
خوشحال میشم بیای وبلاگمو نظربدی


نیلوفر
ساعت14:08---23 مرداد 1393
کجایی رها جون چرا مطلب نمیزاری

نیکا
ساعت13:29---23 مرداد 1393
سلاااااااااااام رهایییییییی چه عکس با مزه ای
مرسی رها جووووووون
راستی ادرس وبت Best Actor sam derakhshani
هست اخه دقیق نمیدونستم اگه هست بگو
میخوام ادرس وبت رو به اقاااااااااا ساااااااااااااااامی بدم

پاسخ: ادرس وبم باید اینجوری بدی rahairani1368.loxblog.com


نیاز
ساعت20:38---22 مرداد 1393
تصحیح میکنم
www.sdss.loxblog.com


نیاز
ساعت19:08---22 مرداد 1393
سلللام رهایی جونم خوفی خیلی دلم واست تنگیده بود
راستی رها جون من یه وب تو لوکس بلاگ ساختم در مورد آقا ساااام ولی هنو وخ نکردم پست توش بذارم خخخخخخ میتونی بری قالبشو ببینی عایا ؟؟؟ فوهشم نده خواهشا آخه بهترین دوستم هستی
www.sdss.glx.com


نیلوفر
ساعت14:44---22 مرداد 1393
رها من تو هر سایتی رفتم که اینستا مخصوص لپ تاپ پیدا کنم نشد چیکارکنم
پاسخ: اینستا مخصوص لب تاب نداریم باید نرم افزارشو روی تلفن همراهت نصب کنی عزیزمممممممم فکرکنم تبلت هم بشه


نیلوفر
ساعت12:28---22 مرداد 1393
سلام رها خوبی عکس باحالیه راستی میشه با لپتاپ به اینستا گرتم وصل شد
پاسخ: میتونی بری با کامپیوترهم میشه رفت بشرط اینکه قبل باتلفن همرا توی اینستا عضو شده باشی اما با کامپیوتروتبلت نمیتونی عکس بزاری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها