سام درخشانی20مرداد93
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

در هر جمعی فقط اقااااااااسااااام دوست داشتنی میدرخشد

عکسها با تشکر از سحرجونم مدیر وب my star

 



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت9:10---30 مرداد 1393
الکی نیست که فامیلی‌اش درخشانیه دیگه.
درخشیدن تو وجناتشه...
به قول خود سام"وحید"تو سریال پژمان:وجنات از مامان بزرگم شنیدم.فکر کنم میشه آینده
پاسخ: خوش اومدی عزیزم


اسما
ساعت17:01---21 مرداد 1393
خواهش رهاجون من عاشق وب شماوسحرجون هستم
پاسخ: میسی عزیزم


مهلا (بانو)
ساعت0:47---21 مرداد 1393
مرسی فرمانده خیلی عکسای خوشگلین
پاسخ: فدات شمممممممم


نیکا
ساعت18:52---20 مرداد 1393
فدای اون تیپ و قیافه اقااااساااامی برم که خیلی خیلی خوشگل شدند
البته یه خرده عصبانی هستن یا حالشون خرابه
ااای خدا من میخوام اقااااااااااااااااااااا رو ببینم از نزدیک
من که حالم از اقااااساااامی بد تره
هی خداااااااااااااااا اقاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااساااااااااااااااااااا اااااااااامی
پاسخ: دعا میکنم بتونی ببینیشون عزیزم


اسما
ساعت12:47---20 مرداد 1393
چیقده اقاسام خوشمل شدههههههه
پاسخ: سلام اسما جان ممنون که کامنت میزاری عزیزم


مرضیه_682
ساعت4:17---20 مرداد 1393
گل گقتی رهایی

آقا فقط و فقط و فقط : آقااااااااااااسااااااااااااااا ااام
پاسخ: بله بله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها