سام درخشانی19مرداد93
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

پست جدید صفحه اینستاگرام اقااااااااااساااااااااااااام

اقااااااااااااسااااااااااااام=همين الان سر كار...شب كاري...دارم كامنتاي پست قبليمو مي خونم حالم خوب شه



نظرات شما عزیزان:

saeedeh
ساعت15:09---19 دی 1393
سام درخشانی عشقه منه بخداااااااااا!!!
انشالا زودتر حالشون خوب بشه
فداش بشم الهی
خییییییلی ماهی سام عزیزم


مرضیه_682
ساعت4:20---20 مرداد 1393
حیلی حیلی عکس خوشملیههههههههه مرسی رهاجونم
کاش زودتر حال سام عوض بشه و شاد شاد بشه
پاسخ: اره عزیزم ایشالازودترحالشون خوب میشه


shaghayegh
ساعت1:47---20 مرداد 1393
اووخی..الهی عزیزم من بمیرم براتون...
ایشالاااااااااا..که موفق باشین توکارتون....
فدااااااایی داری بخدااااااا...اقاسامه خودم..
عجیجه خودم....مرسی رهاجان..
پاسخ: ممنونم شقایق جان


شادی
ساعت1:41---20 مرداد 1393
گوووووووووججاااااا یییییییییی اجیجیم ؟؟؟
خسته نباشنند !!ففففداییی دارند عججقق ه ممن که اینقده مههربونند که میدونند دلتنگشونیم و هوادارانشون و از حال خودشون باخبر می کنند !!
مسی رهها ججونم
پاسخ: خواهش میشود شادی جونم


اسما
ساعت23:24---19 مرداد 1393
سلام دوستان شب کاری همون باج هست؟؟کاش زودتر تموم بشه تاهم مابتونیم نگاکنیم هم داداشی یه مسافرتی برن مثلابیان تبریزواسه کنسرت احسان البته اگه نیان هم من بهشون حق میدم چون میتونن توهمون برج میلادبرن کنسرت
پاسخ: بله اسما جان سر فیلمبرداری فیلم باج هستند


نیکا
ساعت17:49---19 مرداد 1393
من ارثیه پرماجرا رو میخوام
پس چرا نمیاد
پاسخ: نمیدونم عزیزم


حلیا
ساعت16:32---19 مرداد 1393
الهی بمیرم براتون آقا سام ایشالا که موفق بشین رهایی دست توهم درد نکنه که این همه زحمت میکشی
پاسخ: قوربونت برم گلم من که کاری نمیکنم.........خوشحالم که میتون خوشحالتون کنم


فاطمه
ساعت15:58---19 مرداد 1393
سلام ابجی میشه این عکسو واسم ایمیل کنی گوشیم قاط زده ناجور حالا میخوام عوضش کنم لطفا ابجیواسم بفرستش بدون ارم وبت مرسیییییییییی جبران می کنم ایشاالله موفق باشند
پاسخ: عزیزم شرمندتم بخدا یاهو امروز اصلا باز نمیشه امروز برام نمیدونم چرا ایمیلم اینجور شده عکسو تو پیجمم گذاشتم


مهلا (بانو)
ساعت14:03---19 مرداد 1393
موفق باشین
پاسخ: ایشالااااااااااا


نیکا
ساعت13:09---19 مرداد 1393
الهی بمیرم براشون حالشون هنوز کیشمیشیه انشالله حالشون زود خوب بشه . بیچاره اقااااسااااامی شبا دیر میخوابه . امید وارم این فیلمه زود تموشه ما هم بتونیم ببینیم
این عکسو خیلی خیلی دوست دارم
اقاااسااامی بخوابین چشماتون درد میکنه ها
بچه ها دقت کردین مدل موبایل اقاااساااامی اپل هست منم میخوام از اینا بخرم
اقاااااااااااااااااااااااااا اااااااااا
پاسخ: اره داداش منم عین این گوشی داره......نه دیه کیشمیشی نیستن دیه داره کامنت میخونن خوب شن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها