سام درخشانی و شاهین جمشیدی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

اقاااااااااااساااااااااااام و اقای جمشیدی پشت صحنه برنامه گلخانه



نظرات شما عزیزان:

نیکا
ساعت12:14---18 مرداد 1393
اقااااساااامی
فدایییییییییی دارییییییییییییییی


نیاز
ساعت7:56---18 مرداد 1393
ولی گف که اینا رو ایمیل میکنههههههههه ولی نکرد منم رفتم تو همون سایت ساز سحر
پاسخ: خوب پس بلاگفا وب ساختی اکشالی نداره که


شادی
ساعت0:45---18 مرداد 1393
آآآآآآآآووریییین !!!بعضی هنرمندا می تونند بعضی نقشها رو بسیار باورپذیر و جددی از آب در بیارند !!واقعا هنرمندند آآآآآااا
پاسخ: عزیزممممممممممممممم


ّّّّّشادی
ساعت0:36---18 مرداد 1393
رهههههههااااااا ججججججججونیییم : ؟؟؟؟
عسسسسسسس سسسسسسم!!:: *......nتاااااااهاااااا
پاسخ: شاااااااااااااااااادی جون خودمممممممممممم عسیمی


نیاز
ساعت19:35---17 مرداد 1393
مممممنون رهایی راستی من یه سایت تو لوکس بلاگ ثبت کردم ولی کلمه و رمز عبورشو گف ایمیل میکنم ولی نکرده میدونی چرااا
پاسخ: نه برای چی ایمیل کنه؟واسه من اینجوری نبود


سحر
ساعت12:37---17 مرداد 1393
از شاهین جمشیدی خوشم نمیاد .....
فدای خنده ها و لبخند های شیرین آقا ساااااااااامی
پاسخ: منم اجرای شاهین جمشیدی اصلا دوست ندارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها