Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

سام درخشانی: مثل بچه ام ازش نگهداری می کنم

 

همکار سام درخشانی: «از چهارراه جهان کودک که به سمت حقانی بیای، خیابان شهید حسینی، کوچه کمان غربی، رستوران خونه.» همکار سام درخشانی این آدرس را به ما داد و ما هم با دوربین تی وی پلاس برای اولین بار وارد رستوران گرم و پر انرژی اش به نام «خونه» شدیم تا هم جشن تولدش را بگیریم، هم درباره حواشی عجیب سفر هنرمندان به برزیل با او گپ بزنیم و هم برای اولین بار از راز رستوران «خونه»اش پرده برداریم. در قسمت چهارم گزارش جشن تولد سام درخشانی در تی وی پلاس، بازیگر محبوب سریال پژمان از دلایلش برای رستوران داری، منوی غذاهایش، تفاوت آن با رستوران هایی که تا پیش از این تجربه کرده ایم و اینکه آیا دستپخت خودش هم خوب است یا نه حرف زدیم و جایتان خالی، آخر شب زرشک پلو و ته چین بی نظیر رستورانش را به بدن زدیم. این گزارش جذاب در تی وی پلاس را با ما به نظاره بنشینید.

برای دیدن پارت اخر کلیپ تولد اقااااااااسااااااااااااام در رستوران خونه روی لینک زیر کلیک کنید لطفااااااا

www.ritmezendegi.com/index.php


 



نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت7:18---27 مرداد 1393
مررررررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررسی
چاکرتیم آقای درخشانی


سحر
ساعت12:45---16 مرداد 1393
منم زرشک پلو میخووووااااااااام
اونم زرشک پلویی که تو رستوران خونه سام درخشانی خورده میشه .... به به
مرسی رها جوووون
پاسخ: خواهش سحر جان


نیکا
ساعت13:23---15 مرداد 1393
رهایی دانلود نمیشه
چیکار کنم
پاسخ: عزیزم دانلود میشه وقتی روی این لینک کلیک کردی بعد سایت تیوی پلاس باز میشه بعد بزن دریافت فایل یک صفحه کوچیک بازمیشه بعدروی گزینه ام پی 4 کلیک کن بزن سیو لینک از!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نیکا
ساعت12:34---15 مرداد 1393
اقاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااا
ما رو هم دعوت کردند
یک در صد فکر کن نرم
منم مییییییییییییییییییییامممممممم مم


بیتا
ساعت18:33---14 مرداد 1393
این نقاشیه اصلیشو میخوامدستت درد نکنه

مهلا (بانو)
ساعت15:07---14 مرداد 1393
رها این لینک فک میکنم مشکل داره چون نصفه دان میکنه یعنی فیلم نصغه اس فقط یکی دو وقیقه نمایش میده

خودت دان کردی؟ کامله ؟
پاسخ: من دان کردم بانو صدا نداره نمیدونم چی به چیه حدود12دقیقه است


نیاز
ساعت14:12---14 مرداد 1393
ممنونم رها جون

نیاز
ساعت14:01---14 مرداد 1393
ممنووون رها جون 13سالمه فقط میخوام بگم خیلی خوش حالم و افتخار میکنم که طرفدارتون هستموشما از همه لحاظ بهترین هستین تا آخر عمرم ازتون حمایت میکنم
پاسخ: باشه گلم من اینوازطرفت میزارم


نیاز
ساعت13:31---14 مرداد 1393
مممنووووون رها جون اومد عایا ؟؟؟ چن تا شده
پاسخ: اره عزیزم6-7تاش اومد نیازدوازده سالته عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟میخام یکیشو بزارم اینستاخودم اگه میخای چیزی هم بگی بگوتا من بنویسم زیر عکست بفرستم برای اقاسام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها