سام درخشانی و اشکان
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

عکس متعلق است به پیج ashkan0961@



نظرات شما عزیزان:

نیاز
ساعت22:05---12 مرداد 1393
خواهش میکنم فرمانده ازرش شما بیش از ایناس که رفتم...

نیاز
ساعت22:02---12 مرداد 1393
چشششم فرمانده الان که دارم میرم وخ نمیشه دو سه روز دیگه که اومدم دل صبر درس میکنم خدددداااااحافظ راستی وب سحر دیگه واسم وا نشد خدا حافظی کن لطفا از طرف من
پاسخ: قوربونت برم عزیزدلمممم


نیاز
ساعت21:59---12 مرداد 1393
رهایی فک کنم اومد اگه نیومده بگو برم وقتی اومدم دوباره واست بفرستم
پاسخ: میسی گلم اخرشب چک میکنم دست گلت دردنکنه ممنونم


نیاز
ساعت18:30---12 مرداد 1393
راستی رهایی امشب ساعت هفت و نیم نابرده رنج میده آی فیلم ببین

نیاز
ساعت18:24---12 مرداد 1393
جی میلتو بده الان دارم میرم کلاس ساعت 9میام

نیاز
ساعت18:22---12 مرداد 1393
راستی چن تا عکس داداشی درس کردم جیمیلتو بده واست بفرستم اگه دوس داشتی بذاری وبت
پاسخ: میسی گلم ایمیلم اینه rahairani68@yahoo.com


نیاز
ساعت18:20---12 مرداد 1393
رهایی به نظرت خیلی زودم نیس داداشی که بازیگره و اینقده معروفه و اینا سی و هف سالش بوده اونوخ من دوازده سالمه اینستا گرام دارم
پاسخ: نه نیازجون اینستاگرام اگه درست استفاده کنی اشکالی توش نیست ولی زیاده روی توش نکن که زیاد وقتتو بگیره


نیکا
ساعت16:35---12 مرداد 1393
سلااااااااااااام
این عکس قدیمیه ؟
اینجاکجاست ؟
من از سیبیل اقااااااااااااااااااااااا خوشم میاد
منم میخوام عکس بگیرم
راستی دقت کردین شبکه ای فیلم
پژمان رو پخش میکنه و بعدش اوای باران در ضمن نابرده رنج رو هم میخواد پخش کنه اقاااااااااااااا
پاسخ: نه عزیزم این عکس جدیدجدیده حداکثر مال یک هفته قبله


نیاز
ساعت16:29---12 مرداد 1393
رهاااایی کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟ حوصلم سر رف میخوم اینستا گرام درس کنم بلدی بههههم بگی؟؟؟؟؟؟
پاسخ: ار عزیزم ببین اول اینستاگرام بریزروی گوشی بعد واردبرنامه شو بعد گزینه(رجیستر ویت ایمیل) بزن بعد هرچی ازت خاسته واردکن توش!!!!!یک ایمیل میخاد و دیگه هیچی تلفن اختیاری فقط بدون اگه تلفن واردکنی مثلا اگه فرضادوستت بخادمیتونه ازطریق تلفن پیجتوپیداکنه اگه دوست نداری مثلا ملت!!!!!!!!بدونن چه پیجی داری تلفن واردنکن!!!!!!! بعد اون قسمت که باید نام کاربری و رمز بدی مثلا اسم پیجتم بزار samderakhshanh_niaz@ بعدرمزم میگه بده بقیشم کاری نداره برو به این ادرسی که میدم اطلاعات مفید بهت میده http://farnet.ir/1392/07/41410/instagram-ultimate-guide-everything-you-need-to-learn/comment-page-13/#comment-36719


مهلا (بانو)
ساعت15:21---12 مرداد 1393
اقاااااااااااااااااااااا دیگه دوست ندارم بگم بانو به فداتون

یه کسای دیگه ای به فداتون بشن

بانو که برای شما پشیزی ارزش ندارن
پاسخ: مهلایی فککنم اقاسام دایرکت ندارن


shaghayegh
ساعت13:46---12 مرداد 1393
اخی چقدرقشنگه این عکس...اقاسام چقدرخوشگل افتادن..عزیزم موهاش چه باحال شده اینجا..
مرسی رهاجون
پاسخ: خواهش شقایق جان


NOSHA
ساعت10:49---12 مرداد 1393
سلام دوست عزیز خداقوت بخاطرزحماتت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها