سام درخشانی2مرداد93
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

پست جدید اقااااااااسااااااااام درخشانی

اقاااااااسااااااااام=سلام..بعد ٢ روز تونستم بيام اينستاگراممو چك كنم....واقعا از همگي ممنونم به خدانميدونستم اين لطف شمارو چجوري جبران كنم برا همين فقط يه عكس از خودم گرفتم كه زيرش بنويسم شمارو خىلي دوست دارم وشما بهتريند، بهترىن دوستام وعالىترىن طرفتاراى دنيا...بهتر از شما نىست به خدا...عاشقتونم

رها=فقط اقاااااااساااااااام دوست داشتنی

روی لینک زیر هم کلیک کنید ببینید

کلیپ تولد سام درخشانی



نظرات شما عزیزان:

شادی
ساعت5:03---3 مرداد 1393
میسی رهها ججونم !!خیلی خشنگه !!
دیشب آرزو بچ کوچولورودیدیییییین ؟؟ !!عکس صحنه آخرییییییییییییییی !!!اوووووووووووهووووووووووآآآآآ
پاسخ: بله دیدممممم شادی جوووووونم گریه کردند اخیییییییییییییی


shaghayegh
ساعت18:29---2 مرداد 1393
وایییییی.عزیرمه این چشمای اقاسام..
یعنی رو..دستش چی خالکوبی کرده ایاااااا..!!!!
مرسی رها جان...
پاسخ: اسم خودشون سام درخشانی


نیاز
ساعت18:00---2 مرداد 1393
رهایی میایی وبم ببینی اینی که به اسم سام دخشانی کامنت گذاشته آقا سام هس یا نهههه؟؟؟؟؟
پاسخ: اومدم عزیزممممم خوندم ولی نمیدونم


نیکا
ساعت16:52---2 مرداد 1393
ولی رهااااا جوووون این عکس
دست راستشون رو خالکوبی کردن
فکر کنم هردو دست

پاسخ: نیکاجان مکنه عکس تو فتوشاپ یا برنامه پیت برعکس کرده باشن یک دکمه هست میزنی عکس میچرخه


نیاز
ساعت15:57---2 مرداد 1393
هووووراااااا ثبت شد

نیاز
ساعت15:55---2 مرداد 1393
رهاایی برو مای استارو جوابمو بده واست یه عالمه نظر نوشته بودم نمیدونم چرا ثبت نمیشد کمکم کن رهایی
پاسخ: نیازجان فکرکنم بعدابشه لینکهای دانلودشوپیداکرد من الان شارزنتم خیلی کمه چندروزدیگه میگردم شایدپیداشد


نیکا
ساعت15:32---2 مرداد 1393
من اخر نفهمیدم اقااااساااااام کدوم دستشون رو خالکوبی کردند
یه دونه ای اقاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااا

پاسخ: فککنم چپ


نیکا
ساعت15:21---2 مرداد 1393
مرسی اقاااااااسااااااام
ماهم شمارو خیلی خیلی دوست داریم
مرسی رهایی
میشه لینک دانلود جشن رمضان رو بزاری خواهش میکنم
پاسخ: سعی میکنم پیداش کنم عزیزمممممممم


shaghayegh
ساعت14:20---2 مرداد 1393
واااااااایییییییییی..عزیزم...باا

مهلا (بانو)
ساعت12:39---2 مرداد 1393
مرسی رهایی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها