Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

تولد اقااااااااسااااااااام دوست داشتنی با دوستانشون

پست زیر مهمه حتما کلیک کنید ببینید

ارزوی درخشانی و صفوی

کلیپ تولد سام درخشانی



نظرات شما عزیزان:

عاشق
ساعت21:42---30 دی 1393
عاشقتمممممممممممم

منتها
ساعت0:48---3 مرداد 1393
عاااااااااااااااااااااااااااشق تم یه دونه ای
پاسخ: خوش اومدی عزیزممممممممم


گلرخ
ساعت23:56---2 مرداد 1393
سلام آقا سام عزیز ودوست داشتنی ومهربان خیلی خیلی دوستت داریم کاش خونه ما هم تشریف می آوردید بازم امشب دیدمت مادرم خیلی شما را دوست دارد وهمه اش می گه سام رو بذار ببینیم چقدر لباس مشکی بهتان می آید انشالله همیشه بخندید وهیچ وقت اشکتان را نبینیم موفق وموید باشید این وب هم همیشه پاینده وپابرجا باشد

مرضیه_682
ساعت15:00---2 مرداد 1393
فدای آقاااااااااسااااااااااااااام یدونه ی خودمون بشم که انقده ماهه با این خندیدن خوشملش

نیکا
ساعت3:08---2 مرداد 1393
سلااااااااااااااام
رهاااااااااااااا جووووووووووووون
اگه خواستی اهنگ وبت رو عوض کنی
من اینارو پیشنهاد میکنم
Mohammad ghafari = فدای مهربونیات
احسان خواجه امیری = دچار
بابک جهابخش = ای کاش
عماد طالب زاده = دوست دارم
پویا سالکی = دوست دارم
نیکا (خودم) = اقااااااسااااامی
حالا هرکدوم که خودت خواستی
گوش بده ببین کدومشون قشنگ
من پیشنهاد میکنم اهنگ
نیکا (خودم) = اقاااااسااااامی
رو دانلود کن و بزار
حالا هرکدوم که خودت خواستی
بای بای


نیکا
ساعت2:12---2 مرداد 1393
اخی جشن تولد
ای کاش میشد خودم به طور مستقیم
به اقاااااساااااام تبریک میگفتم
اونجا فقط جای من خالی بوووووووووووود
منم کیک میخوام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها