Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

عکس اقااااسااااام در برنامه جشن رمضان 31تیرماه93 در برنامه جشن رمضان

من برنامه جشن رمضان امسال خیلی دوست دارم

خیلی زیاد هم خوشحال شدم که اقااااااااسااااااااام در این برنامه شرکت کردند

احتمالا همه دیدید اما من یک توضیح کوچولو میدم شاید بعضیا ندیده باشند

اقااااسااااام با توپ والیبال اومدن(اهدایی بچه های تیم والیبال به برنامه جشن رمضان)

اقااااااااساااااااااام گفتند الان یک خیر پیدا شده500میلیون بخره

بعد سلام حالواحوال بعدنشستند بعدم اقای بهنام صفوی اومدند با کیک تولداقاااساااام

بعدم دستوهوراوکف و اقاسام هم شمع جشن تولدش فوت کرد

بعدهم چندتاکلیپ از یتیمانی نشون دادند که زندگی سختی داشتند

یک پسر8ساله و مادرش و یک دختر25ساله با4خواهرش و مادربیمارش

من که خیلی متاثرترشدممم چنددفعه هم مابین نشون دادن کلیپ دوربین رفت روی اقاااسااام

که داشتند گریه میکردند کلیپ که تموم شدند مجریا و مهمونا رفتند و هرکدوم یک پاکت ارزو برداشتند

هومی حاج عبدالیهی(مجری)گفت=عجب تولدی گرفتیم برای ساااام اشکش دراومد

اقااااساااام=تا حالا نبوده که جشن تولدم جلوی این همه عزیز انجام بشه...همه کسایی که دارن از تو خونه میبینن ..از شما هم ممنونم..از برنامه خوبتون..به خاطر اینکه چشم مردم باز میکنید..که این حقایق ببینن...واقعا ما فک نمیکنیم که اینا هستن وجود دارن..و شاید انقدر به ما نزدیک..به خدا دوست دارم همه این پاکت ها رو من ببرم هر طور شده هر کاری که ممکن بکنم که بتونم همه این آرزوها رو برآورده کنم ولی میدونم که هم قانون به هم میریزم

لینک زیر هم کلیک کنید ببینید لطفااااااااا

کلیپ تولد سام درخشانی

 



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت1:09---5 مرداد 1393
وای رهایی من که دارم فیلمشو میبینم اشکم دراومده ببین آقا سام اونجا چی میکشیدن ولی دم آقا سام گرم دیدی؟ حتی تا لحضه ی آخرم با وحید داشت شوخی میکرد یعنی ایول داره

سما
ساعت19:08---2 مرداد 1393
رها جون فیلمش رو نداری؟
پاسخ: نه عزیز دلممممممممم


shaghayegh
ساعت21:42---1 مرداد 1393
من که نتونستم ببینم...داغون شدم..به حرحال مرسی رها جان
پاسخ: نشون نداد عزیزممممممم احتمالا امشب نشون میده


نیکا
ساعت17:00---1 مرداد 1393
وایییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییی
یعنی من عاشق عکس دومی هستم
اقاااااااااسااااااام چه رنگی برداشتند
توروخدا دعا کنید ما امروز نریم خونه خالم وگرنه نمیتونم ببینم
ولی من میخوام دانلودش کنم
پاسخ: عزیزم ایشالا که میبینی بنظرم قهوه ای برداشتند


بهار
ساعت16:07---1 مرداد 1393
سلام رها جونم خوبی؟؟
خیلی دلم برات تنگ شده بود
ببخش که من دیر به دیر میام
این چند وقته یه اتفاقایی افتاده بود...که نتونستم بیام
شاید در جریان باشی...نمیدونم
ولی شرمندتم به خدا...امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشی
.
مرسی واسه آپ خوبت
پاسخ: سلام بهاری جووووووونم منم دلتنگت بودم عزیزمممممم من برات مرتب لایک میزنم اما چون باکامپیوترمیام مرتب پیجام هک میشه میترسم این سومی رو هم از دست بدم


مرضیه_682
ساعت15:29---1 مرداد 1393
واااااااااااای چه عکسای قشنگی
معلومه برنامش خیلی خیلی قشنگ بوده
حیف و صدهزار افسووووووووووس که من ندیدم برنامه رو
چه لباس خوشگلی پوشیده آقاااااااااساااااااااااام

ممنونم ازت رهاجووووووونمدرسته ندیدم برنامه رو ولی همینکه عکساشو دیدم تو وب تو و سحر کلی بهم چسبید فدااااااااااات
خیلی لطف کردی گلم
فقط خدا کنه امشب بتونم ببینم برنامه رو
پاسخ: حتما برنامه امشب ببین مرضیه جونم ارزوبراورده کردنش قشنگتره....خواهش میکنم گلم


نیاز
ساعت14:50---1 مرداد 1393
سلام سام به ما نظر داد
پاسخ: متوجه نشدم عزیزمممممم یعنی تو وبت برات کامنت گذاشتند؟؟؟


سمیرا
ساعت14:27---1 مرداد 1393
دیشب از خوشحالی بغضم گرفته بود...
میدونستم براش تولد میگیرن اما نه اینطوری
من واقعا از مادر و پدرم تشکر میکنم که تا آخر برنامه همکاری کردن و شبکه عوض نشد
رهاجون دعا کن بتونم امشب ببینم آخه افطاری دعوتیم به نظرم آرزو برآورده کردن واجب تر از خود برنامه س
مررررسی رهاجان
پاسخ: اره سمیراجوووووووووونم منم بنظرم ارزو براورده کردن قشنگتره خداکنه منم بتونم ببینم امشب


مهلا (بانو)
ساعت14:25---1 مرداد 1393
مرسی رها

پیامک دادم
پاسخ: منم دادم باااااااااااانو


نگين
ساعت12:36---1 مرداد 1393
واي من داشتم برنامه رو ميديدم كاملا شانسي يكهو اقاي درخشاني اومدن كلي ذوغ كردم
پاسخ: خوش اومدی نگین جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها